juliaeleonor

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 30 september 2012 19:14

Hejj!
Det var en riktigt trevlig dag idag! Kortfattat: Åkte med Julia, Sara och Issa till tuna och shoppade, sen stan för lunch på american pizza och mer shopping :)
Det jag köpte var två stickade tröjor, en sjal och en tunn vit skjorta att ha under stickade tröjor. Är supernöjd!
Och dessutom var jag snäll och fotade så ni får se bilder på det jag köpte!
Nu håller jag på och funderar på vad jag ska ta med mig till lägret som är nästa helg! :D
Är lite nervös inför praon imorrn, vet inte varför för jag ska ju praoa hos min moster men det är jag. Är väl för att jag ska vara på ett gymnasium (st eskils bibliotek som jag sagt tidigare), med en massa äldre men jag är ju en stor nia(hahaha) nu så det borde väl gå bra. Fast jag tycker mer synd om Issa som ska vara ensam på ett vattenverk med en massa läskiga forskare. Lycka till tjejen!
Nej men nu har jag väl fått ur mig allt.
Här kommer bilder!

Av Julia - 30 september 2012 09:11

Irriterande nog vaknade jag TJUGO I ÅTTA idag, och kunde inte somna om! Varför??? Snacka om onödigt...
Men nu är jag iallfall här, vaken och pigg. Ska väl snart börja göra mig iordning men eftersom jag räknat med att sova till åtminstone halv tio har jag lite extra tid här. Tjugo i elva drar jag och tjejerna med bussen och shoppar, ska bli så himla kul! Älskar att umgås allihopa och ha en riktig tjejdag.
Ville bara att ni skulle veta det här. Haha.
xoxo

en bild som jag redigerade ;)

Av Julia - 29 september 2012 15:41

Hej! Skola idag... Det var otroligt tråkigt, jag hade inget att göra. Var egentligen guide så man skulle gå runt och visa folk rätt men det var så många guider och lite folk så man behövdes inte, satt mest och möglade med Issa och Sara. Hade en liten redovisning också, men som jag trodde så kom det typ inga, haha.
Fick äntligen sluta vid två iaf, då drog vi till farmor och farfar och fikade. Nu väntar jag på att mamma ska komma så att vi kan åka och kolla på skor.
Perfekt, just när jag skrev det så kom hon, hejdå hörni!

Ett resultat av extrem uttråkning...

Av Julia - 28 september 2012 19:24

 

Finns det nåt bättre? Om man bara har vänner, familj och choklad klarar man sig finfint. Haha när jag tänker efter så är det mycket mer som gör mitt liv tilll det underbara liv som det faktiskt är; mina närmaste släktingar, shopping, böcker, film och musik, mode, mm mm. Det viktigaste av allt är såklart vänner och familj, utan dom är jag ingenting. Jag har världens bästa familj som jag älskar över allt annat, dom finns alltid där för mig och så är dom allmänt underbara (oftast haha). Och så mina vänner som förstår mig så otroligt bra och som jag verkligen kan vara mig själv med. Plus att vi alltid har så himla kul ihop!


Började skriva om annat än det jag tänkt mig mig, men hej vänner! Skoldagen var supertråkig. Orkar inte skriva mer än så om den. Men efter skolan, då pluggade jag och Issa lite no, sen gick vi hemåt men babblade så mycket att vi hamnade vid konsum, där fortsatte vi prata. Sen kom bussen och då hoppade simon och william av så vi följde dom hem, eller ja till simon. Sen stod vi där och snackade och slutligen gick jag och issa tillbaka till konsum där vi köpte kexchoklad och hallonsoda och satte oss på berget o myste i höstvärmen. Det var verkligen mysigt och man behöver göra sånt ibland, inte bara gå hem och plugga eller dega som det vanligtvis blir, iaf för mig. 

Imorrn... Ska vi vara i skolan! Yayy! Nä men det är bara 4 timmar, och vi får ledigt en hel dag vilket motsvarar 8 timmar så det tjänar vi på! 

Ska chilla med syrran nu, men ha en underbar fredagskväll allihopa! 

     

 

Av Julia - 26 september 2012 15:09

Har hamnat i soffan återigen. Efter förra veckans sjuktid mådde jag lite bättre i helgen men jag fick en ny förkyldningsattack den här veckan så nu är jag hemma igen, plus feber denna gång :(( Den här veckan är bara sämst! Kan inte längta mer till söndag, då hela temavecka-skiten är över, jag är antagligen är frisk och så ska jag och tjejerna dra till tuna park för lite shopping! Nästa vecka är det dessutom prao vilket ska bli kul!
Nej men nu börjar gossip girl så byebye!

Av Julia - 24 september 2012 21:22

Ska snart lägga mig och läsa men bjuder på några bilder från weheartit.
Kvällens känsla: ångest. Pallar inte projektvecka.
Godnatt

Av Julia - 24 september 2012 16:09

Hejhej!
Jag tänkte blogga igår kväll men Cajsa och jag träffades en stund och tiden rann iväg. Menmen ni får ett inlägg nu iallafall. Igår åkte jag och Issa till stan, först kollade vi kläder och jag såg en massa underbara plagg men jag var en duktig flicka och köpte inget. Sen gick vi till espresso house och fikade och snackade, jättemysigt! Sen gick vi förbi eurosko för jag skulle visa ett par skor jag sett, sedan gick vi till bussen men missade den och gick tillbaka för att prova dom gudomliga skorna. Det var dom jag la upp en bild på igår och jag hade verkligen inte trott att jag skulle kunna använda såna men dom var jättesköna och enkla att gå i. Plus att dom är världshistoriens snyggaste skor! Jag kan helt enkelt inte leva utan dom. Måste spara måste spara måste spara.

Till dagen. Den sög. Vi har börjat med projektvecka vilket innebär att lärarna delar upp klasserna och sätter ihop grupper som ska jobba ihop med ett projekt , detta år konsumtion. Världens tråkigaste vecka och om jag inte vore i samma grupp som Issa, Sara och Mona skulle jag dö. Kan hända att jag gör det ändå för det. Är. Så. Tråkigt. Orkar inte denna vecka! Dessutom måste vi vara i skolan på lördag för att redovisa hela skiten. Visserligen får vi ledigt en annan dag men ändå.
Men vi får vara positiva och blicka framåt mot det som är kul istället!
Pussss

Av Julia - 23 september 2012 17:26

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards