juliaeleonor

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 31 oktober 2012 08:55

Hej!
Nu håller jag på att göra mig i ordning, för det är nämligen så att jag och Sara ska till stockholm! Vi kommer shoppa och ha det trevligt, det ska verkligen bli jättekul!
Gårdagen var bra i Västerås, hinner inte skriva mer än så men jaja.
Nu ska jag ta och fixa mig.
Kram!

Av Julia - 29 oktober 2012 20:17

Av Julia - 29 oktober 2012 19:37

Hej!
Ledsen för att dom senaste inläggen mest bestått av bilder, det var det enda jag hann med... Men nu kommer iaf ett riktigt inlägg ;)
Festen i lördags var lyckad och väldigt trevlig, kul att få träffa släkten.
Igår packade jag min väska och stack till Issa för att ha tjejmiddag och sleepover :) Det var jag, Sara, Issa och Mona. Gud vad kul vi har haft, kommer bli ett riktigt kul minne känner jag. Vi började med att spela hög musik och dansa galet, sen lagade vi maten. Potatisgratäng och kyckling blev det, fast ja allt var färdiglagat... Kladdkakan gjorde vi iaf själva ;) man kan säga att den blev överkladdig, mer chokladsmet än kaka.
Efter middagen kollade vi på några filmer, snackade och hade det allmänt bra. Vi gick upp till Issas mysiga dubbelsäng och la oss vid typ halv ett och så låg vi och myste till typ tre halv fyra... Underbart var det iallfall :')
Idag vaknade vi vid tio och låg kvar till halv ett. Då gick Sara och jag och gjorde frukost på sängen medans dom andra slöfockarna låg kvar. Den nyttiga frukosten bestod av macka, oboy, kladdkaka och chips.
Sen låg vi hela eftermiddagen i sängen och bara chillade, och åt upp godiset och ostbågarna ;)
Summan av kardemumman är att det har varit sjukt mysigt och att det måste göras om! Är så glad för jag har verkligen världens bästa vänner :)
Imorgon ska jag till Västerås med mamma, klara, mormor och Issa, ska bli väldigt kul :)
Hoppas resten av höstlovet blir lika bra som början, och att ni får det jättebra :) pussss
Här kommer bilder!

Av Julia - 28 oktober 2012 16:24

Hej! Är hos Issa nu, har kul med tjejerna. Här kommer några bilder från igår, den första är på min, Fridas och Klaras present till mamma.

Av Julia - 27 oktober 2012 14:33

Snabbt inlägg.
Dagen har bestått av att göra i ordning till mammas 40-årsfest, som börjar vid halv fem. Inte det roligaste, alla är stressade och uppretade och man springer omkring och fixar en massa olika saker hela tiden. Har smitit upp på mitt rum nu för att ta en kort paus, så jag passar på att blogga. Ska snart ner och fixa det sista, sen ska jag göra mig iordning. Ska ta en massa bilder ikväll så ni får se allt.
Jag är jätteglad för att det är höstlov, sjukt skönt. Imorgon väntar lovets höjdpunkt: tjejmiddag med övernattning :D Jag och flickorna var och handlade mat igår, vi tog bussen till coop och kände oss väldigt mogna när vi handlade helt ensamma. Dock köpte vi mest skräpmat; ca 2 kg godis, chips, ostbågar, dipp, läsk, kyckling, färdiglagad potatisgratäng, beanaisesås och minitomater :)) Now you know ;)
Nej men ska fixa klaras hår nu, hörs senare, förmodligen imorrn.
xoxo

Av Julia - 25 oktober 2012 19:59

Hej vänner jag är rädd. Jag har läst en mycket detaljerad handling om the human centipede, filmen där de syr ihop folk och så har Cajsa så snällt berättat om paranormal activity 4 för mig och Sara. Jag kommer inte kunna sova inatt, jag är väldigt lättskrämd.
Annars har det varit en trevlig dag, nothing special. Är lättad för att det bara är en dag kvar nu.
Jag tror minsann att jag ska ta och kolla på ett avsnitt av gossip girl strax ;) Så. Bra.
Ha en bra kväll hörni, kram.

Har inga bra bilder på mig så ni får nöja er med denna :)

Av Julia - 24 oktober 2012 21:42

Hej på er!
Min blogg har varit väldigt deprimerad den sista tiden, kan bero på att jag har varit det, men nu ska det bli förändring! Är fortfarande sjukt sur och ledsen på att det inte blir halloween-disco i skolan, med tanke på att det är vårt sista år och allt, men nu blickar vi framåt mot roliga och positiva tider, nämligen höstlovet! Har många roliga saker inbokade som jag kan berätta mer om senare, men det är iallfall något att se fram emot!
Idag var första skoldagen den här veckan som faktiskt inte fick mig på dåligt humör, utan jag gick faktiskt därifrån glad, believe it or not! Berodde på att jag och mina galna vänner utnyttjade eftermiddagens pluggtimmar till att göra allt utom att plugga. Det blev lite face-, insta- och bloggrapear, som ju min blogg är bevis på... Men kul hade vi iaf.
Det jag gjort nu på kvällen är duschat och kollat på gossip girl. Började kolla på gg i somras på tv:n men det var typ säsong 5 så nu kollar jag från början på swefilmer.se. Har plöjt igenom hela säsong 1 och några avsnitt från säsong 2 sen i fredags... Haha no life. Men det är så galet bra! Typ bara det jag har i huvudet nuförtiden.
Ha en bra kväll allihopa, xoxo.

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards