juliaeleonor

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 30 november 2012 22:33

Heej!
Efter att ha ätit en livsmängd med kinamat till middag idag tog jag tag i julpysslet. Städade först rummet och sen tog jag bort alla vanliga prydnadsgrejer, typ ljuslyktor, och ersatte dem med julpynt. Och så bytte jag gardin och "garderobsdraperi", ni som varit i mitt rum förstår vad jag menar :) Nu är det vit spets istället för lila blommor så det ser ut som snö :D Sen är det tomtar, änglar, glitter, granar mm över hela rummet. Ni ska snart få se lite hur det ser ut men man kan inte förstå riktigt hur mysigt det är förrän man kommer hit ;)
Kände mig även så duktig att jag städade och pyntade hela övervåningen (minus fridas rum då, det får hon minsann ta själv). Stolttjej.se ;)
Sen var jag fortfarande på julhumör så jag gjorde te och skalade en apelsin, mys haha. Och så sjöng jag mamma och klara några julsånger, det lät inte bra men kul var det ;)
Nu har jag gosat ner mig i min mysiga säng i mitt mysiga rum och känner mig allmänt nöjd med mig själv. Imorrn blir det julshopping med familj och farfar :)
Och även lite plugg... Har so-prov och no-inlämning på tisdag så det är lite att göra D':
Men vad gör det när det snart är lov!

Cajsa har utmanat mig på en 11-frågor grej som jag tänkte försöka göra imorrn, det kan vara kul :)
Puss puss

Av Julia - 29 november 2012 21:58

Hej!
Hinner inte skriva långt nu men ni får ett inlägg iaf. Dagen var jätteskön, först rekarne, sen jättekul men dödande träning, julshopping och sist konfa. Imorrn: fredag :')
Kort tråkigt inlägg men här får ni några bilder på mig idag iaf. Puss

Av Julia - 25 november 2012 19:34

Hej!
Har varit nästan hela dagen hos Cajsa. Vi kollade först på the notebook, sen friends with kids och sist en del av no strings attached, och så åt vi en massa onyttigheter. Förutom att friends with kids var världens sämsta film så hade vi otroligt mysigt, det var verkligen vad jag behövde! Det blev ingen träning sen, tyckte kebab med familjen lät mycket bättre... Och så är jag fortfarande lite förkyld ;)
Ska ta en dusch nu och sen bänka mig framför solsidan.
Ha en bra kväll!

Av Julia - 25 november 2012 09:24

Orkar inte skriva deprimerade inlägg längre

Hej! Hade tänkt berätta om bion igår men var för ledsen. Den var iaf jättebra, grät som en galning bara. Förstörde nog filmen för många för satt och hyperventilerade, haha. Men underbar var den. Kan inte fatta att den inte kommer nån mer twilight-film nu, det känns jättesorgligt!
Efteråt så åkte iaf jag och issa hem till henne för jag skulle sova där. Vi hade det jättemysigt, det var ett tag sen vi sov nu så det var kul att vi gjorde.
Igår: Åkte in till munktell för att möta upp mamma, mormor och klara, som hade tävlat i friidrott. Stackarn gick inte vidare men det kommer fler gånger :)
Sen låg jag typ vid weheartit och heartade en massa deppiga bilder som stämmer in på mitt liv just nu.
Var arg och ledsen hela dan igår och vi får väl se hur det är idag....
Me förhoppningsvis blir denna dag bättre, ska nämligen först stå på loppis och jag hoppas att jag tjänar lite pengar som går till min julklappsfond ;)
Efter det ska jag träffa Cajsa, vi ska mysa och deppa tillsammans, låter perfekt tycker jag! Ikväll ska jag äntligen träna, första gången efter min förkylning så vi får väl se hur det går med det.
Imorgon får jag svaret på ifall mitt liv kommer bli bra eller dåligt, ska snacka med en viss person om varför han gjorde som han gjorde. Är rädd för att svaret kommer vara dåligt och att jag inte längre kommer känna honom.

Vet ni, jag vaknade åtta imorse men ligger kvar i sängen. Var samma sk igår och jag vet inte varför men tror det beror på att jag inte orkar med mina jobbiga drömmar som jag har just nu...

Men jag tror faktiskt att jag ska vänta med att blogga tills jag mår bättre, så att ni slipper dessa jobbiga inlägg.
Hejdå!

Av Julia - 24 november 2012 14:04

Jag klarar inte det här. Hela min värld är upp och ner och det är ditt fel. Du har makten att förbättra eller förstöra mitt liv och du väljer att förstöra. Det värsta är att jag förstår ingenting, allt var så bra och nu går det åt helvete. Orkar inte må dåligt, vill vara glad men det är omöjligt just nu. Var så lättad för att mitt liv var perfekt och plötsligt rasar allt, förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna detta. Vill bara gråta men samtidigt inte, jag ska vara stark. Får fysiskt ont när jag tänker på hur du sårat mig och jag kan inte förstå att jag lät dig göra så.
Tror inte någon förstår hur ont det faktiskt gör.
Jag undrar om det är det här som är att vara tonårig, att känslorna växlar hela tiden och livet går upp och ner.
Jag är rädd. Vet inte vad som ska hända. Vill inte bli lämnad ensam kvar.

Av Julia - 22 november 2012 20:57

Fattar inte vad som händer.
Fattar
Inte
Vad
Du
Vill

Av Julia - 21 november 2012 17:47

Halloj!
Som jag gissade så blev dagen skön, drog runt på rinman på förmiddagen, sen gick vi på stan och åt mcdonalds. Elevens val bestod av skojande... Och ja det blev lite traditionellt skrikande i fönstren.
Idag reserverade vi biljetter till BREAKING DAWN PART 2 :') Vi skulle gå förra veckan men typ alla var sjuka så det blir denna fredag istället :)

Just nu så försöker jag plugga till mitt fördömda fysikprov som aldrig blir av, och det går ganska så segt...
Men ska iallafall försöka göra det nu.
Random fact: Ska klippa mig imorrn, känner att det behövs för mitt hår blev helt plötsligt sjukt slitet och fult, så jag längtar.
Ha en bra kväll!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards