juliaeleonor

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

To infinity and beyond

Av Julia - 20 november 2012 19:14

Har varit på väldans bra humör hela denna långa tisdag vilket har sin orsak :)
Sega lektioner gör inget när det finns folk som gör dig glad. Fast idag har det faktiskt varit extremt sega lektioner, dom som skapade schemat ville plåga oss lite extra genom att lägga so, spanska och matte tillsammans på eftermiddagen. Men som sagt, dan flöt på och var riktigt riktigt bra ;) Trots denna mörka deppiga månad minns jag inte senast mitt liv var såhär bra. Hoppas det håller i sig.
Imorgon ska vi till rinman halv nio och sen slutar vi på stan elva, och så börjar vi inte igen förrän klockan ett :D Så det betyder att vi kan äta och kolla affärer i ca 2 timmar :') På eftermiddagen är det dessutom elevens val vilket borde betyda pluggtid men istället brukar vi stå i fönstren och skrika ( jag vet, väldigt mogna) och ta raster. Så jag ser verkligen fram emot morgondagen!
Missade ju att göra mitt no-prov i fredags och fick reda på att jag ska göra det på måndag. Känns lite jobbigt att inte bli av med det direkt men jaja, extra pluggtid är ju bra :) Har hursomhelst gett mig själv ledigt idag så har spenderat eftermiddagen med att kolla på gossip girl.
Men ska inte störa er mer nu ;)
Puss hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 14 augusti 2013 16:53

Imorse gick jag upp vid nio, kollade på teen wolf samtidigt som jag åt frukost och sen satte jag igång med att göra en ny blogg. Har nämligen bestämt att jag ska blogga på devote i fortsättningen, mina kära vänner bloggar där och jag kände att det är...

Av Julia - 10 augusti 2013 23:29

Så det blev ett inlägg ändå. Är sur och irriterad och vill hem. Det är mysigt här och jag älskar landet men man blir uttråkad när det är dåligt väder och kallt och man sitter fast inomhus med dåligt internet. Och så är alla ihopträngda på samma yta...

Av Julia - 8 augusti 2013 17:28

Hej bloggen! Sitter i bilen påväg mot landet. Har nyss lämnat Uppsala där vi bland annat var på Ikea och köpte en stol till mitt skrivbord för min har gått sönder. Fick en jättefin som jag kan visa er när jag är hemma igen. Vi var även på McDonalds...

Av Julia - 7 augusti 2013 21:34

Idag har jag: städat rummet och övervåningen, träffat mormor som kom hit, promenerat, kört kubb med familjen, och nu kollar jag och Frida på american pie som går på tv. Hittade några fler trevliga bilder från Grekland som jag inte lagt upp, så hä...

Av Julia - 7 augusti 2013 01:41

Hej! Har haft en mycket bra kväll, det började med att jag träffade Issa vid halv nio. Vi cyklade runt, hängde på skolgården och bara chillade. Sen lyckades vi övertala Jesper och Anton att dom och de andra killarna skulle komma till oss :) så dom ...

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards