juliaeleonor

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 31 januari 2013 22:21

¡Hola!
What's up guys? ;))
Den här veckan har nog varit den sjukaste någonsin, inte känt igen mig själv! Asså ingen dålig vecka utan bara en galen vecka, varit på något askonstigt flummigt humör hela veckan, mina kompisar vet vad jag menar hehe. Brukar vara galen i vanliga fall, men detta tar priset! Haha fast ändå rätt kul ;)
Det är en galen sak till, två dagar i rad har min dörr varit öppen när jag vaknat trots att den är helt stängd när jag lägger mig! :O och ingen har öppnat den :O Wtf?!
Är fett pigg, för har ändrat min dygnsrytm så nu lägger jag mig asmycket senare än jag brukar göra, och ändå är jag pigg i skolan :D
Imorgon ska jag och Issa träna boxning efter skolan, och så ska jag inhandla ett par gröna jeans, något jag suktat efter länge!
I helgen har jag inte något speciellt inplanerat, lär väl plugga lite... :/
Men nu ska jag ta och kolla igenom mina spanska-glosor och smsa lite folk :) hejdå

Av Julia - 30 januari 2013 20:14

Hejsan mina bloggvänner!
Idag tränade jag och Issa, ja ja vet vi är bäst, och som jag sagt gick vi till bikbok. Köpte en kjol som jag länge spanat in, ett par svarta åltajta jeans och en asfin bustier, som jag strax ska visa er.
Annars var det väl inte så mycket speciellt idag, jo förutom en galen sak. När jag stod på torget och väntade på Issa så kom det fram en snubbe i 20-årsåldern till mig och började fråga mig en massa saker på engelska, som mitt namn, var jag bodde, ålder osv. Sen sa han att han vart här i två veckor och att han ville ha svenska vänner och så ville han att vi skulle bli vänner! Han tyckte att han skulle ge mig mitt nummer och att vi kunde ses, och jag typ no that would be weird, I don't know you... Sen sa jag att jag skulle möta Issa och så sprang jag och gömde mig, haha. Fett galen kille, går och raggar vänner på stan!? Dessutom trodde han att jag gick på högskolan, haha gaaalet XD
That's all for now... Ska kolla på mästerkocken nu :) puss

Av Julia - 29 januari 2013 22:35

Hej! Klockan är sent och jag borde sova. Men jag är pigg och dessutom våndas jag att släcka för såg ett asläskigt avsnitt av house nyss :O vågade inte kolla klart på hela utan såg ca 20 minuter sen sprang jag därifrån hehe ;)
Imorrn ska jag och Issa träna, dock så hade vi bokat core men nu när vi kollar så finns det inte med längre och det står att vi har bokat skivstång?! Wtf?!

Måste iaf in på bikbok när jag ändå är på stan, det är typ tusen grejer därifrån jag vill ha!
Ska drömma lite om dom nu och försöka sova, godnatt :*

Av Julia - 28 januari 2013 16:49

Hello le bloggis!
Idag är det måndag, och vi vet alla vad det betyder. Trötta hjärnor som inte funkar, dåliga humör. Var inte på dåligt humör men min hjärna har definitivt inte haft sin starkaste sida idag, tror faktiskt alla mina sinnen bara varit halvt på... Inte kunnat något idag, haha.
Nu sitter jag och pluggar för fullt, ligger efter med en NO-grej så måste göra den, och så har vi engelska verb till imorgon vilket jag hade glömt bort :/
Ser iaf fram emot top model Sverige ikväll!
Puss

Av Julia - 26 januari 2013 21:06

Heyy!

Idag var jag ju i huvudstaden och shoppade loss! Köpte hela 8 grejer som jag snart ska visa er. 

Estocolmo var jättetrevligt och det var mysigt att hänga med mami och syrran. 

Till lunch åt vi kebabtallrik på kebab house vilket inte satt fel. Man kan inte annat än älska kebab även om dom här i stan skumt nog är godare :O

Här kommer mina inköp:

         

Dom ser bättre ut i verkligheten, speciellt kjolarna men jag orkade bara ta iphonebilder hehe. 

Sen var jag bara tvungen att sätta ihop lite grymma outfits som fick mig att längta ihjäl mig efter våren och sommaren så jag kan använda dem!! 

Här får ni se hu några av dem såg ut :)

     

Nu ska jag ta det lugnt med familjen, puss hej!

Av Julia - 25 januari 2013 20:59

Hallå gott folk!

Idag är det fredag igen, snacka om att tiden går fort. Idag var en väldigt blandad dag, skoldagen sög och resten av dagen ägde. I skolan fick vi reda på våra no resultat på biologiprovet fast egentligen fick vi inte veta något, vi fick bara en matris där det var några random saker inringade för vår lärare påstår att hon får sparken om hon betygsätter ett delprov. Sen blev det lite tjafsigt och det slutade med att klassen blev utkastad. Jag kände mig ganska dåligt behandlad överlag och det kändes riktigt skit, och efter det hade vi basket och jag fick väl tusen krigsskador, men det var inte riktigt lika illa som jag befarat. Förra gången jag spelade basket så bröt jag fingret och därför har jag lite fobi för den sporten... 

Sen åkte iaf jag och Issa till stan och tog en välbehövd gofika på espresso house, kändes som att det var en akut situation av "behöva choklad-nununu". Sedan var vi duktiga och gick på boxning på friskis vilket var skitkul.

Sedan blev det kinamat och ett välbehövligt bad. 

Imorgon väntar stockholm, jag mamma och frida ska åka upp och shoppa loss och jag är riktigt taggad! Ska bli mysigt att bara umgås vi tre och ha det chill. 

 

Bilden på mig är från igår utifall att ni undrar ;)

     

puss puss 

 

 

 


Av Julia - 23 januari 2013 21:47

Hej!
Förlåt tusen gånger för att jag inte bloggar. Har så mycket att göra, faktiskt är det träning som tar upp mycket tid nuförtiden, och det känns ju bra.
Idag var jag och besökte på rekarne, linjen beteendevetenskap och det kändes jättebra där, lärarna, skolan, linjen, maten, jaa allt kändes bra :)

Hinner inte skriva mer än såhär men kanske bloggar längre imorrn om jag kommer ihåg, men ni får hålla ut och ha tålamod med mig tills jag hinner blogga bättre.
Godnatt

Av Julia - 19 januari 2013 19:56

Hej!
Haft en rätt lugn lördag, men gått en promenad iaf.
Nu väntar jag på Cajsa som ska komma hit, vi ska se bridesmaids och ha det bra :D Känt att mitt humör legat i botten hela dagen så det ska bli jättekul med bridesmaids och att träffa Cajsa. Man kan helt enkelt inte vara sur när man ser den filmen!

Not looking like myself.
Hejdå :*

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards