juliaeleonor

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia - 31 mars 2013 14:06

Hej hej!
Sitter på altanen ensam och solar. Tro det eller ej men när jag kollade mig i spegeln förut var jag inte riktigt lika blek i ansiktet. Jippie!
Ska snart in och äta någon slags lunch/middag, sen åker vi hem. Älskar detta ställe men det ska ändå bli skönt att komma hem.
Ska återgå till mitt solande nu, puss hej.

Bild från igår.

Av Julia - 30 mars 2013 17:50

Hej, och GLAD PÅSK :D

Har lite tid över, eller mycket tid, så passar på att skriva ett inlägg till er, dataskrivet aa otroligt va? 

Har värsta mega panikångest, det enda jag gör här är att dega på olika ställen, och har nu fyra feta påskägg plus kexchoklad att äta... Måste hem och träna nununu! Annars kommer min kropp vara 14562 kilo större efter lovet :( Det bör undvikas ;) 

Annars har jag inte något intressant att komma med, händer inte så jättemycket här. Men det ät trevligt iaf, att bara ta det lugnt och umgås med släkten. Dock är det ännu bättre här på sommaren, när det är varmt och soligt, åhhhhh vad jag längtar. Ligga på stranden med musik och tidning och steka, och hoppa i badet o simma till flotten när det blir för varmt. Sen äta grillat till middag och ta ett kvällsdopp eller en tur med båten. Så ser sommardagarna ut på landet och det är typ det bästa som finns :')

Ska väl återgå till mitt dagdrömmande nu, typ det jag gör när internet inte är tillgängligt haha. Puss puss

Av Julia - 29 mars 2013 22:27

Hejsan!
Här på landet är det bra, dock lite kallt vilket inte gillas menmen. Försöker undvika att använda 3G här pga att tele2 messade mig om att mitt internet snart är slut, så nu väntar jag på att nästa månads internet ska komma. Men det finns inte så mycket att göra här så det slutar ändå alltid med att man tar upp telefonen...
Imorgon är det påskafton, så om jag inte har internet då: glad påsk!
Ska fira med mat, släkt och godis godis godis. Börjar få lite panikångest känner hur jag blir fet... Måste hem och förnya mitt friskiskort så jag kan träna!!!
Puss

Av Julia - 28 mars 2013 17:11

Av Julia - 28 mars 2013 16:07

HEJ BLOGGEN!
Är på världens bästa humör just nu! Jag och Issa vann pris för bästa utklädnad på discot, discot var askul, vi var fett snygga allihopa, dansade galet mycket, vädret ägde, och nu ska vi snart dra till landet och äta McDonalds på vägen dit. Finns ännu fler orsaker men orkar inte förklara.

KAN LIVET BLI BÄTTRE ELLER?! Tror inte det!
Här kommer bilder!

Av Julia - 27 mars 2013 19:13

Hej :)
Ligger på min säng och måste börja packa till landet åker typ direkt efter skolan imorrn... Asså jag gillar att packa men orkar bara inte resa mig upp och gräva fram väskan, hehe.
Idag var ju Issa här, och vi har nu dom perfekta hippiekläderna! :D kommer vara assnygga imorgon lovar att ta bilder!
Nej kom på att jag måste hinna duscha nu också, det och packa innan mästerkocken börjar... Fuck måste verkligen resa mig nu! Kbk!
Puss

Failad urringning jag vet men det bara blev så.

Av Julia - 26 mars 2013 21:37

Hey!
Har nyss avslutat lite våldsamt mario kart spel med mina syrror. Man blir väldigt uppfinningsrik när det gäller svordomar har jag märkt, Frida och jag satt och vrålade dom mest galna saker. Har insett att jag kan skrika exakt som geten, ni vet den i the goat version videos. Hahaahhahaha.

Idag fick jag äntligen alla ärenden på stan uträttade, åkte ner med Issa och fixade allt och så åt vi lite mcdonalds. Inte helt fel!
Imorrn är det onsdag, ska då prova kläder med Issa inför torsdagens maskeraddisco i skolan, vi ska vara hippies jao!
Längtar till torsdag, först discot då och sen drar vi till landet för lite traditionellt påskfirande med släkten!
Puss

Av Julia - 25 mars 2013 07:40

Idag mår jag bra, ska dra till skolan om ca 20 min vilket jag ser fram emot, få träffa alla och sådär.
Här ser ni lite av dagens outfit.
Ha en bra måndag, puss!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards