juliaeleonor

Alla inlägg under juli 2013

Av Julia - 31 juli 2013 21:38

Har bokstavligen kastat mig ner i sängen nu och känner mig som en tung sten. Seriöst min kropp är typ död och utmattad mm. Skyller på allt promenerande i Stockholm i converse.
Nu ska jag kolla på det nya avsnittet av teen wolf på swefilmer och sen ha lite standard tid med mobilen, sen blir det nog sussa för min del är så dödligt trött.
Här kommer lite bilder från idag, puss hej!

Av Julia - 31 juli 2013 19:10

Hej !
Nu sitter vi på tåget hem, är helt död i kroppen och vill bara gosa ner mig i min säng. Men har haft en bra dag, förutom att det regnade hela eftermiddagen och det var långa köer. Hursomhelst hade vi det kul, åkte flera grejer men är feg så inget jätteläskigt för min del blev det. Åkte dock flygande mattan och den är min värsta fasa, så jäkla läskigt och ändå åker jag den varje gång. Skrek som en gris men inte lika mycket som när jag åkte den när vi var där med klassen. Fyfan har aldrig skrikit så mycket, verkligen mansröst var det, och samtidigt sitter mina kompisar och asgarvar åt mitt vrål och jag kunde liksom inte låta bli att skratta åt mig själv, samtidigt som jag skrek haha.

Men anyway nu blev det en lång utläggning om det, sorry. Kan inte lägga upp bilder nu för har typ inget 3G men gör det när jag kommer hem till älskade wifi :) puss!

Av Julia - 31 juli 2013 09:04

Hejsan bloggen!
Sitter på tågstationen och väntar på tåget. Är så jäkla trött och höll på dö när alarmet ringde imorse. Insåg att sådär kommer det snart vara varenda morning, när skolan börjat. Herregud, börjar på gymnasiet! Ahh. Är isf jättenöjd med mitt val, hade alltid trott att jag skulle gå på eskil men sen plötsligt insåg jag i nian att jag hellre ville gå beteendevetenskap på rekarne. Ska bli askul!

Ska bli kul med grönan idag, hoppas på bra väder så man slipper gå runt och frysa.
Nämen nu kommer tåget, hejdå!

.

Av Julia - 30 juli 2013 23:07

But I will find love, that's a blind love
It's the kind of love I need
Oh well I'll find love, that's a blind love
It's the kind of love I need

Av Julia - 30 juli 2013 19:21

Hej! Vänjer mig väldigt snabbt med Sverige igen. Regn, kyla, inget turkost hav, inga bufféer. That's the life of swedish people. Saknar folket dock.

Men har några härliga dagar framför mig! Imorgon blir det grönan med mamma och syrrorna och på torsdag ska jag och tjejerna ha en riktigt underbar dag! Shopping, middag och rix fm festival, kan det bli bättre? :D längtar!
På lördag ska jag, Sara, Mona och Mariell jobba som servitriser på ett bröllop. Det är Issas pojkväns mamma som gifter sig så vi är inhyrda :) Ska bli kul även om det känns riktigt nervöst att bära tallrikar osv, men tjänar bra så det är värt det haha :)
Idag = inget speciellt, åkte runt en sväng med familjen minus pappa som är i Norrland på en fiskeresa.
Vi gjorde lite olika grejer, hälsade på gammelfarmor och tog en sväng på tuna tex. Men sparade shoppingen tills på torsdag ;) btw, jag är grymt taggad på höstmodet! Så fina gosiga plagg, vill bara skaffa stickade tröjor och hoodies och sånt nu! Haha det är ju fortfarande juli men för mig kändes det som sommaren slutade på flygplanet till Sverige.
Okej, puss!

Av Julia - 29 juli 2013 19:51

Här kommer en massa bilder från Rhodos! Enjoy :)

Bilder från stranden som jag och Frida tog en kväll vid solnedgången. Det var verkligen det vackraste jag någonsin sett, för vackert för att kunna existera nästan. Önskar att ni alla kunde se det i verkligheten.



Här kommer olika bilder på mig :)



Beach bilder! :D



Frukost, lunch, middag, efterrätt :)


Natuuuren och fina ting i Ixia, orten där vi bodde :)


Hotellets skylt och utsikten från min och Fridas balkong (poolen) och utsikten från mammas pappas och klaras balkong (havet).



Och så några andra fina bilder ;)

Av Julia - 29 juli 2013 12:37

Här är vad jag shoppat i Grekland o på arlanda: gucci-skal, jack daniels linne, armband, plånbok och ray ban brillor från olika grekiska butiker. Escada parfym från hondos center. Fragrance mist från Victorias secret. Grått linne från Zara. Vit stickad tröja från bershka.
Tror det var allt :)


Här är även mina små kenzo parfymer som jag fick i present:

Av Julia - 29 juli 2013 11:11

Hej!
Ligger i min säng och har nyss vaknat. Kom hem hit vid sex typ, kastade mig i sängen direkt. Flygningen gick bra men det var trångt så svårt att sova.
Det sög att lämna hotellet igår. Grät en skvätt över alla människor som jag var tvungen att åka ifrån. Tog bilder med mina favvokypare igår kväll och med en av entertainment killarna som var svensk.
Älskar verkligen det där stället, svårt att förklara hur mycket. Men det är människorna som gör att man älskar det så mycket, det går att lämna själva platsen för den finns alltid kvar men att lämna människorna gör ont, vetskapen om man förmodligen aldrig mer kommer träffa dom liksom. Faaaaan.

Men här kommer några bilder, och fler får ni sen.

Här är jag och min danspartner kypare Alex. Så himla gullig!!


Jag och en annan kypare som jag kallar för Orlando för han ser ut som Orlando Bloom.


Jag och entertainment killen Marcus, så grymt skön kille!


Här kommer lite andra random bilder.

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards