juliaeleonor

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Farväl bloggplatsen

Av Julia - 14 augusti 2013 16:53

Imorse gick jag upp vid nio, kollade på teen wolf samtidigt som jag åt frukost och sen satte jag igång med att göra en ny blogg. Har nämligen bestämt att jag ska blogga på devote i fortsättningen, mina kära vänner bloggar där och jag kände att det är dags för mig också att göra det.
Bloggplatsen känns så extremt töntigt, förlåt men sant, och nu när jag börjar gymnasiet tänkte jag att jag ska liksom passa på att förnya och förbättra vissa grejer. Så hejdå bloggplatsen!
Hoppas verkligen ni kommer fortsätta läsa min nya blogg, det kommer inte vara nån större skillnad från den här förutom att det är en annorlunda portal.
Här är den: www.juliaeleonor.devote.se
Puss hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 10 augusti 2013 23:29

Så det blev ett inlägg ändå. Är sur och irriterad och vill hem. Det är mysigt här och jag älskar landet men man blir uttråkad när det är dåligt väder och kallt och man sitter fast inomhus med dåligt internet. Och så är alla ihopträngda på samma yta...

Av Julia - 8 augusti 2013 17:28

Hej bloggen! Sitter i bilen påväg mot landet. Har nyss lämnat Uppsala där vi bland annat var på Ikea och köpte en stol till mitt skrivbord för min har gått sönder. Fick en jättefin som jag kan visa er när jag är hemma igen. Vi var även på McDonalds...

Av Julia - 7 augusti 2013 21:34

Idag har jag: städat rummet och övervåningen, träffat mormor som kom hit, promenerat, kört kubb med familjen, och nu kollar jag och Frida på american pie som går på tv. Hittade några fler trevliga bilder från Grekland som jag inte lagt upp, så hä...

Av Julia - 7 augusti 2013 01:41

Hej! Har haft en mycket bra kväll, det började med att jag träffade Issa vid halv nio. Vi cyklade runt, hängde på skolgården och bara chillade. Sen lyckades vi övertala Jesper och Anton att dom och de andra killarna skulle komma till oss :) så dom ...

Av Julia - 6 augusti 2013 18:57

Hejsan! Sitter i bilen påväg till coop med mina päron, följde med så att jag ska kunna köpa godis. Har nämligen extrem pms och har redan förbrukat en stor mjölkchoklad på ett dygn och nu behöver jag smågodis. Känner mig som en uteliggare, har int...

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards