juliaeleonor

Av Julia - 29 juli 2013 19:51

Här kommer en massa bilder från Rhodos! Enjoy :)

Bilder från stranden som jag och Frida tog en kväll vid solnedgången. Det var verkligen det vackraste jag någonsin sett, för vackert för att kunna existera nästan. Önskar att ni alla kunde se det i verkligheten.

Här kommer olika bilder på mig :)

Beach bilder! :D

Frukost, lunch, middag, efterrätt :)

Natuuuren och fina ting i Ixia, orten där vi bodde :)

Hotellets skylt och utsikten från min och Fridas balkong (poolen) och utsikten från mammas pappas och klaras balkong (havet).

Och så några andra fina bilder ;)

Av Julia - 29 juli 2013 12:37

Här är vad jag shoppat i Grekland o på arlanda: gucci-skal, jack daniels linne, armband, plånbok och ray ban brillor från olika grekiska butiker. Escada parfym från hondos center. Fragrance mist från Victorias secret. Grått linne från Zara. Vit stickad tröja från bershka.
Tror det var allt :)

Här är även mina små kenzo parfymer som jag fick i present:

Av Julia - 29 juli 2013 11:11

Hej!
Ligger i min säng och har nyss vaknat. Kom hem hit vid sex typ, kastade mig i sängen direkt. Flygningen gick bra men det var trångt så svårt att sova.
Det sög att lämna hotellet igår. Grät en skvätt över alla människor som jag var tvungen att åka ifrån. Tog bilder med mina favvokypare igår kväll och med en av entertainment killarna som var svensk.
Älskar verkligen det där stället, svårt att förklara hur mycket. Men det är människorna som gör att man älskar det så mycket, det går att lämna själva platsen för den finns alltid kvar men att lämna människorna gör ont, vetskapen om man förmodligen aldrig mer kommer träffa dom liksom. Faaaaan.

Men här kommer några bilder, och fler får ni sen.

Här är jag och min danspartner kypare Alex. Så himla gullig!!

Jag och en annan kypare som jag kallar för Orlando för han ser ut som Orlando Bloom.

Jag och entertainment killen Marcus, så grymt skön kille!

Här kommer lite andra random bilder.

Av Julia - 28 juli 2013 16:39

Hej bloggen!
Det var ett tag sen. Har inte känt för att blogga här och dessutom går det typ inte att ladda upp bilder så. Men nu degar jag i lobbyn på hotellet för vi ska åka hem ikväll och då fick vi inte ha hotellrummet längre än till 12, så måste hänga här och sega. Har iaf haft det underbart här och kommer gråta blod när vi väl ska hem (bussen till flygplatsen hämtar oss här halv elva ikväll enligt grekisk tid). Det är mest människorna som gjort det så bra, alla som jobbar här är helt gudomliga! Typ alla jobbade här förra året också så dom kände igen oss när vi kom och vi kände igen dom :) Är kär i alla heta kypare, speciellt en som jag dansade tryckare med för några kvällar sen. Det var grymt roligt och han är jättegullig o snäll.
Fan vad jag kommer sakna alla.
Har även shoppat en massa! Köpte VS på Arlanda, och här i Grekland har jag köpt lite linnen, parfym, armband, plånbok mm. Frida och jag tog bussen in till rhodos nya stad häromdagen och där är det alltså äkta affärer som tex ck, zara mm. Där köpte jag escada cherry in the air från hondus center (tror jag det hette, det var typ som sephora), en topp från zara och en stickad tröja från bershka. Vi hade det jättetrevligt :) Åkte även in till rhodos gamla stad en kväll med familjen, såå vackert! Var där förra året med. Det är en stor ringmur och innanför den är det en labyrint som gjorts om till ett shopping ställe och där säljs fejk grejer. Jäkligt lätt att tappa bort sig pga alla gångar, man vet liksom inte vart man resan gått osv för alla vägar leder åt olika random håll.
Annars har jag mest solat, badat och ätit. Och fotat en massa, har tagit drygt 1000 bilder (!!). Men lägger upp bilder när jag är hemma, ni får nöja er med text nu så länge.
Det enda bra med att komma hem är att jag får träffa mina vänner igen, saknar er sjukt! Hade jag bara dom här skulle jag aldrig komma tillbaka till Sverige.
Men det var allt för denna gång! Puss puss!

Av Julia - 22 juli 2013 07:55

Av Julia - 21 juli 2013 15:14

Hej!
Vi sitter i bilen och är snart vid Arlanda. Lyckades köra lite fel så plötsligt var vi påväg bort därifrån, men nu kör vi åt rätt håll igen!
Är astaggad, på allt förutom att flyga! Är så jävla flygrädd. Me det ska nog gå bra, vi flyget med ett stort och fräscht plan till skillnad från förra året.
Kan ni fatta att om några timmar är vi i Grekland!? :D omg :'D Kanske lägger upp nån bild då och då, men hoppas inte på för mycket för känner liksom inte för att ligga och blogga i Grekland.
Puss puss!

Av Julia - 21 juli 2013 00:10

Idag har varit en rätt dålig dag. Fram till lunch var iaf bra. Åkte till stan och tuna park med familjen minus Frida och växlade pengar till Grekland (äntligen!), gick i affärer och åt McDonalds :') Sen på eftermiddagen var det meningen att jag skulle träffa Jesper men det blev inte så...
Så tiden efter lunch har pretty much sugit. Degat i sängen och känt mig allmänt deprimerad, fast vi ska till Grekland imorrn?! Men men, spela roll hur jag mår idag bara jag mår bra imorgon och det kommer jag göra!

Middagen var dock mycket trevlig, farfar kom och gav mig presenter för han var inte med på min födelsedag. Fick efterlängtade svarta dr denim jeans och pengar! :D
Puss puss!

Gaaalet! Blev ju nyss söndag så ja vi åker idag kan man väl säga! OMG!

Av Julia - 19 juli 2013 15:19

Nu är jag hemma igen.
Hade en grym sleepover med Issa! När vi hade kollat klart på pitch perfect skrev vi med Jesper och Anton och flummade lite, haha :)
Sen låg vi och pratade i mörkret, såntdär speciellt nattprat ni vet :) Hade det jättemysigt och är stolt över att vi lyckades hålla oss vakna, haha.
Vi somnade slutligen vid halv fyra typ och vaknade vid elva. Sen dess har vi bara legat i sägen och degat, ätit ostbågar till frukost osv ;)
Är skapligt trött nu men det är väl ganska normalt efter en övernattning :P
Men det var allt för mig, puss puss!
Ps. TVÅ DAGAR KVAR!!!!!! :D:D
Pps. Idag fyller Sara år!! Grattis min underbara vän!! Puss på dig, hoppas du får många fina presenter :D