juliaeleonor

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Julia - 12 januari 2013 17:04

Trött på mig själv, trött på vintern, trött på skolan, trött på allt. 

Är så arg för jag hade äntligen viljan att träna igen, och så får jag ännu en förkylning. Jag kan bara ligga och kolla på film och längta efter träningsleggins, mitt nya sportlinne och friskis. Min näsa har inte mått bra sen i augusti, hur sjukt är inte det!? 100% säker på att det beror på detta usla land, om jag bodde i kalifornien skulle jag aldrig vara sjuk, det är jag säker på. 

Snart tänker jag skita i detta och träna ändå. Man känner sig så misslyckad och ful när man ligger i sängen med paddan och kollar på filmer hela dagen, och äter godis bara för att man fick det, inte mitt fel alltså. 

Ska väl snart moffa middag, sedan blir det chokladpudding osv... Jag kan glömma min dröm om perfekt mage i sommar. 

Fast nej, så fort jag mår bättre ska jag pallra mig till friskis och träna och så inget mer onyttigt! Taggad till att börja, därför känns det sämst att må dåligt. 


hejdå, vi hörs 
   

 

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards