juliaeleonor

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Julia - 29 juni 2013 22:19

Hej!
Sitter med Frida och kollar på Allt för min syster, en jättebra film verkligen!
Haft en lugn dag, powerwalkat med Cajsa, städat övervåningen duktig som jag är, promenerat med mamma, och solat.
Imorgon ska jag träffa mina tjejer, ser fram emot det! Det suger att vi aldrig mer kommer träffas varje dag i skolan men det får man väl acceptera, allt kan ju inte vara likadant förevigt liksom. Huvudsaken är ju att vi fortsätter ses och vara vänner :) Och som tur är kommer jag ju träffa Sara varje dag i skolan faktiskt :D

Nämen nu är pausen slut så jag ska ta och återgå till filmen. Puss

Av Julia - 29 juni 2013 00:25

Hej :)
Idag tränade jag med Issa, så skönt att komma tillbaka till friskis! Det gick verkligen bättre än jag trott att träna, så är glad för det.
Träffade Mona och Issa på kvällen, vi satt på kompisgungan och pratade om allt mellan himmel och jord, så underbart att träffa sina vänner. Sara kunde tyvärr inte vara med vilket var tråkigt då vi inte setts på länge känns det som men jag hoppas på att hinna träffa henne innan hon åker till Cypern! Miss u girl.
Sen cyklade vi hem, höll på frysa ihjäl och så tänkte jag passa på att träffa min kära mamma, fast man bor i samma hus träffas man inte så mycket, haha. Så väl hemma åt jag en massa glass och chips med henne och klara och sen kom även Frida. Only girls då pappa är o fiskar.

Ligger nu och lyssnar på nostalgiska fina låtar jag hittade bland min musik.
Puss hej!
Ps. Ni får lite sommarbilder från weheartit it brist på annat :)

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards