juliaeleonor

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Julia - 4 augusti 2013 13:25

Hejsan!
Har hamnat på parkenbadet, var tvungen att följa med för att få komma till tuna park men det är helt ok här ändå. Ligger och solar och har nyss doppat mig, ska snart köpa glass.

Igår var helt galet, fasen vad stressigt och nervöst det var. Men det gick jättebra, inga missöden hände och som sagt, en bra och kul erfarenhet!
När jag kom hem vid halv elva typ var jag totalt slut och var redo att kasta mig i sängen. Men SJÄLVKLART börjar det åska när jag kommer hem och SJÄLVKLART åker mamma och hämtar Frida och Wille är med så jag och klara är ensamma i princip hela tiden det åskar. Så jävla läskigt, hade verkligen panik och sen slutade det med att jag la mig och sov i klaras säng. Dock gick jag upp till mitt eget rum vid fyra på natten haha.

Men har inget mer att berätta för er, så puss hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards