juliaeleonor

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Julia - 16 september 2012 20:43

5 fakta:
- det är måndag imorrn.
- det är 19 dagar kvar till lägret med min gamla konfagrupp.
- det är 40 dagar kvar till höstlovet.
- jag har skaffat prao.
- det är redan mörkt.
- jag har värsta lockiga håret idag, helt naturligt. Annars är bara underhåret lockigt, men inte idag inte :)) hope it will stay.

Är superglad att jag har prao. Ska vara hos min moster i st eskils bibliotek, me gusta. Sköna dagar, Cajsa går i samma byggnad så jag kan hälsa på henne när som helst, en massa gymnasiekillar, omgiven av böcker, lär mig området vilket är bra för jag tänkte gå på eskil. Så är nöjd!
Idag låg jag och glodde på vampire diaries och nördade med min älskade älskling iphonen typ hela dan fram tills Cajsa smsa, då snyggade jag till mig lite och så gick vi ut och gick, till skolgården och rosenfors. Det är läskigt hur bra vi förstår och håller med varandra när vi babblar. Soulmates!
Borde verkligen plugga spanska... Prov på tisdag, har knappt pluggat, meeen eftersom jag är så förbannat bra så kan jag typ allt.
Fast jag måste verkligen plugga. Damn. Bye

Av Julia - 16 september 2012 19:11

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards