juliaeleonor

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Julia - 21 september 2012 19:44

Hejhej!
Mina naglar blev superdåliga och allmänt missbildade så det slutade med att jag tog bort allt och målade på vanligt tråkigt istället. Jag hade tänkt göra en grej som jag såg i en tidning, men det var inte lika enkelt som det såg ut...
Tänkte förresten säga att jag bloggar här tills den nya bloggen är klar, för er som inte förstod det ;)
Just nu väntar jag med mina hermanas på m&p som snart kommer hem med kinamat. Dom har redan varit här med det en gång, men när vi packade upp maten insåg vi att det saknades en rätt, så nu är dom påväg tillbaka för att skaffa den osv.
Har väl inget mer att meddela er nu, så jag säger hejdå och ha en grym fredagskväll. Själv ska jag vila, mår ju fortfarande dåligt -.-
Här kommer en bild som stämmer in exakt på mig nu, haha. Nu när jag kollat klart på säsong 3 av vampire diaries vet jag inte längre vad jag ska se på, och jag har bara serien i huvudet just nu.
xoxo

Av Julia - 21 september 2012 13:46

Hej vänner! 

 

Ledsen för att jag inte hört av mig, men jag har ju varit sjuk och inte haft nåt att skriva om. Är hemma idag med, mår fortfarande dåligt vilket suger. Jag vill träffa mina kompisar! 

Jag har en nyhet till er. Jag flyttar! Jag är trött på den här bloggen så jag håller på och skapar en ny på blogg.se, vilket var svårare än jag trodde. Dom har världens mest komplicerade designsystem, så cajsa får komma hit nån dag och hjälpa mig med header osv.

Men det känns kul med en ny start!

Jag kollade klart på säsong 3 av vampire diaries idag. Jag klarar inte av att vänta till säsong 4 som börjar den 11 oktober, jag måste kolla nuuu.

 

Ni får inte adressen till min nya blogg ännu eftersom den inte är klar, men stay tuned!

Nu tror jag att jag ska gå och fixa naglarna. Om dom av någon anledning skulle bli bra får ni se resultatet, men hoppas inte för mycket för jag suger på att måla naglarna, dessutom är dom jättekorta just nu. 

Ha en jättebra fredag!


sommar, det var tider det...

Jag älskar att kolla igenom sommarbilder för dom gör en så glad och så påminns man om att det kommer en sommar igen. Här får ni några bilder som representerar min sommar. 

           

 

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards