juliaeleonor

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Julia - 11 november 2012 22:18

Hej!
Kan säga att jag är väldigt nöjd med min söndag, brukar vanligtvis inte göra mycket alls men idag gjorde jag både det ena och det andra. Vaknade irriterande nog vid nio men lyckades som tur var somna om. Vid halv tolv fick jag stressa för att hinna göra mig i ordning och äta lunch innan bussen gick. Skulle nämligen till stan med Issa för att plugga. Det slutade med att vi pluggade fem minuter på McDonalds, klagade över provet i typ en halvtimme och gick i affärer resten av tiden (typ några timmar). Blev kär i typ tusen grejer men vet inte hur jag ska kunna köpa allt för nu måste man ju börja handla julklappar till alla, många jag ska köpa till detta år.
Hursomhelst, när jag kom hem hade jag tänkt plugga men det blev inte så, fanns liksom andra roligare saker att göra. Sen åkte jag och tränade och Sara hängde på vilket gjorde träningen mycket roligare. Låg mest på golvet och skrattade under det passet ;)
Det gick inte så bra att träna för jag har fortfarande sån sjuk träningsvärk efter boxningen så jag trodde typ min mage skulle gå av, haha.
Nu har jag bäddat ner mig i min gosiga säng för att det är så kallt överallt. Ingen ide att sova än hursomhelst, sov länge imorse så det kommer väl sluta med att jag somnar nån gång inatt...
Bloggar inget mer idag så godnatt :)

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards