juliaeleonor

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Julia - 13 november 2012 20:08

Tjenare vänner :D
Har legat och glott på mina skolböcker i typ tre timmar nu, än så länge har jag inte kommit längre än att öppna mappen. Det jag har gjort är istället är lyssnat på musik och kollat weheartit, twitter, instagram mm... Är egentligen fett rädd för min iphone sen vi på NO:n fick höra hur mycket farlig strålning den skickar ut, men just nu orkar jag inte bry mig. *yolo*
Har fått sjukt ont i halsen såhär på kvällskvisten eller vad man säger, så jag ber för att jag inte ska bli sjuk. Vore så typiskt mig med tanke på alla grejer som är inplanerade; träning, gymnasiemässa, prov, bio+ming mm. Plus att det suger att vara hemma när resten är i skolan. Men men, inte tänka negativt. Lite halsont är väl inget.
Men nu är det bara en timme kvar till house så måste verkligen sätta igång och plugga nu. Önska mig lycka till :)

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards