juliaeleonor

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Julia - 17 november 2012 18:54

Hejsan! 

Har inte skrivit på några dagar och det har sin förklaring... Nämligen sjukdom. Haha nä nu låter det som typ cancer men nejdå, det är någon sorts influensa-förkylningsgrej. Vaknade iaf i torsdags av att det hade blivit grymt mycket värre, med feber osv så ingen skola... Idag är jag fortfarande sjuk men jag känner mig som en människa iallafall :) 

Kommer släpa mig iväg till skolan på måndag hur jag än mår, men förhoppningsvis mår jag okej. Det värsta är hur äckligt ful man blir när man är sjuk! Vad ni är gör, få inte för er att hälsa på mig nu för ni skulle bara springa härifrån skrikandes ;)

Har knappt orkat tänka de senaste dagarna men när jag ändå har gjort det så har jag mest tänkt på julen och hur mysigt det ska bli :) Sen har jag även funderat på hur mycket jag sakna klassen och skolan när vi slutar. Jag trivs otroligt bra i min klass, förutom vissa man stör sig på, men såna kommer det alltid finnas. Vi har fått stå ut med mycket skit tillsammans genom åren men det har gjort oss tajtare :) Sen är det så att jag vill verkligen inte börja gymnasiet, vill inte växa upp, vill inte kastas ut i världen och tvingas ta en massa ansvar och jobba... Älskar att vara tonåring och jag vill aldrig sluta vara det... Jag har insett hur snabbt tiden går, dog nästan när jag insåg att året snart är slut trots att det nya började typ förra veckan. Tänk om gymnasietiden också går så snabbt och plötsligt står man där med man, hus, barn, kontorsjobb och räkningar. Vill inte. 

Men det var väl allt denna afton. Hejdå :) 

 

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards