juliaeleonor

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Julia - 12 augusti 2012 23:03

Blev som väntat inget gjort idag, bara tagit det lugnt... Förutom nu på kvällen när jag packade en stund, men annars... Bara vila. Kollade på hela 8 avsnitt av pll, haha. Kommer antagligen bli ännu fler imorrn...
Nejmen jag tror jag ska försöka sova nu, försöker lägga mig tidigt med tanke på förkylningen.
Puss o kram o godnatt :)

PLL

Av Julia - 12 augusti 2012 14:47

Hejsan!
Just nu sitter jag och kollar på pretty little liars på datan och dricker varm choklad. Försöker göra allt för att stoppa förkylningen så jag ska bara ta det lugnt nu, och dricka te och sånt.
Pretty little liars är en jättebra serie som jag troget följer. Ni borde verkligen kolla på den, om ni inte redan gör det. Den handlar om fyra tjejer som återförenas när deras försvunna kompis hittas död och de börjar få meddelanden av någon som kallar sig "A". Det är kärlek, drama och framför allt hemligheter.
Nu ska jag återgå till pll, så hejdå!

Av Julia - 12 augusti 2012 09:32

Hejhej!
Vaknade nyss av att min näsa är helt igentäppt och jobbig, blivit smittad av Issa...
Måste ta och köpa nässpray idag, så jag kan andas.
Nej men jag tror jag ska gå och äta frukost nu. Känner att detta inlägg vart väääldigt intressant ;)
Jaja, pusshej. :)

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards