juliaeleonor

Alla inlägg under juni 2013

Av Julia - 24 juni 2013 00:03

Hej!
Är hemma nu igen, kom hem vid lunch idag typ. Träffade Issa på eftermiddagen, vi åkte och badade, myste och hade kul osv :)
Kändes lite sorgligt att lämna landet då det kan dröja ett år innan man träffar vissa där igen, men ändå skönt att komma hem. Vi kommer vara där mer i sommar ändå så no worries!

Issa och jag skulle ju dit på tisdag men det blev tyvärr inställt, så vi ska hitta på andra roliga grejer, kan berätta mer när allt är bestämt :)

Puss

Av Julia - 22 juni 2013 18:14

För att denna app ej funkar pga uppfuckat internet.

Av Julia - 22 juni 2013 18:09

Hej!
Förlåt för att jag ej bloggat, men internet är så extremt dåligt och dessutom måste jag spara på mitt 3G, men slänger upp ett inlägg nu iaf.
Midsommarafton var jättebra, underbart väder, god mat och härliga människor. Kvällen var bäst; spelade fotboll, dansade, kvällsbadade och umgicks. Hängde med mina syrror och kusiner och en massa roliga killar.
Idag har vi spelat lite fotboll, och mest hängt bara. Typ suttit och pratat på ängen, som är typ samlingsplatsen här haha.
Här kommer lite bilder. Puss!

[Bild]

[Bild]

Av Julia - 19 juni 2013 18:30

Hey!
Sitter i bilen, har suttit här i några timmar på vår roadtrip till landet. Endast tjejer då pappa kommer efter imorrn pga att han jobbar. Riktigt kul, vi sjunger för fullt och stannade nyligen i uppsala för ett stopp på ikea, handlade lite och åt :D Nu har vi kört vidare därifrån, dock så körde vi lite fel hehe så nu är vi på någon mysig landsväg men vi kommer nog fram nån gång, olika vägar men samma mål så ;)
Hör av mig nån gång!

Av Julia - 18 juni 2013 23:10

Hej :)
Tror jag har greppat det där med kursiv text nu, vi hoppas!
Iallafall, vid sju cyklade jag till skolan och träffade Mona, Sara och Issa en stund för det kommer dröja ett litet tag tills vi ses. Vi gungade och sådär, standard :)
När jag kom hem så tog jag itu med naglarna, målade tå- och fingernaglar gula :) Kan verkligen tipsa om isadoras nagellack, de håller länge, har bra borste och är rätt billiga. Och så har dom världens finaste färger också!

Lyckades även packa klart idag, det hade ingen räknat med ;) är himla stolt, lyckades proppa ner allt i min mindre bag så jag slipper bära runt på en gammal asful stor bag i Stockholm sen när jag och Issa ska hem från landet.
Har inget mer att skriva nu, så puss hej!

Av Julia - 17 juni 2013 14:40

Hej på er!
Har inget för mig så jag tänkte att jag skulle börja packa till landet, vi åker på onsdag för att vara där över midsommar osv som vanligt :)
Det går iaf inte så bra, har slängt ut typ halva garderoben på golvet och försöker rensa lite, herregud det går liksom inte att ha med så mycket. Men till mitt försvar ska jag va där länge: åker på onsdag, kommer hem på söndag och åker tillbaka på tisdag med issa så lämnar packningen över måndagen. Kommer sen hem ordentligt på fredag nästa vecka så det blir ju typ 9 dar sammanlagt? Mhmm lär väl ha 485 väskor med mig.
Okej det var säkert jätteintressant *host* för er att få veta allt detta men har så tråkigt så kände för att blogga.
Bye bye :)

Av Julia - 15 juni 2013 00:38

Okej så det där inlägget blev lite misslyckat... Testade på lite nya grejer och det gick ju uppenbarligen inte så bra haha. Pallar inte ändra så ni får stå ut med det. hejdå

Av Julia - 15 juni 2013 00:35

Hej! :D
Testar den nya uppdateringen av denna app, fäller nästan tårar av lycka! Bästa uppdateringen nånsin, känns som att skriva på datorn :')
Okej annars då? Har träffat Alva idag, det var jättetrevligt och är något som måste göras oftare, senaste gången vi sågs ordentligt var nyår vilket är oacceptabelt med tanke på att vi bor på samma gata hehe.

Vill tipsa er alla om en låt. Don't let me go - Harry Styles. Den vackraste låten jag hört på länge, och så råkar det ju vara harryyyy som sjunger vilket gör att man typ börjar gråta och skaka och dö lite när man hör den. LYSSNA!!
Okej, godnatt säger jag även om jag inte ska sova än. Av nån anledning gör jag typ mest på sena kvällar... Väldigt aktiv tid haha.
Egopics, lite olika redigeringar osv.
kursiv text puss och godnatt

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards