juliaeleonor

Alla inlägg under juni 2013

Av Julia - 13 juni 2013 23:27

Hej!
Jag har under lovet börjat förvandlats till en degklump. Rör inte på mig, äter 24/7, träffar inte folk, DEGAR.
MEN imorgon ska jag faktiskt träffa Alva och sen gå på ming med familjen, och på lördag ska jag först träffa Issa och sen träffas allihopa för att fira Mona som nämligen fyller 16 idag, grattis min underbara och fina vän!!
Måste börja träna igen också, men friskis förvandlas till en bastu på sommaren pga usel A/C och det går liksom inte att andas. Får väl helt enkelt börja jogga igen... Förstår inte folk som säger "åh det är så himla kul och skönt att gå ut och springa" NEJ DET ÄR DET INTE. Det är snarare en form av tortyr enligt mig. Enda anledningen till varför jag gör det (då och då, haha) är för att det är bra konditionsträning och man känner sig duktig efteråt.

Idag har jag faktiskt varit ute en sväng trots brist på liv, åkte till tp och coop med mamma och mina syrror. Hittade dock inget speciellt men det inhandlades en present till mig som jag ska få när jag fyller :)
Hejdå :)

Av Julia - 11 juni 2013 23:33

Är det bara jag som inte fattar att det är sommar? Är det är sommarlov?
För jag förstår det verkligen inte. Det känns bara som att jag är ledig, inte mer. Jag glömmer bort sommaren, fast jag väntat sen den förra tog slut på att det skulle bli sommar igen. Det här med varma sommarkvällar, glass med vänner, springa runt med sand under fötterna på nån strand, packa inför resor, spela kubb, se andra som åker iväg med sina husvagnar eller bilar eller whatever, VART ÄR DET?
Det kommer säkert, det är bara jag som missar det för att jag spenderar dygnen med att kolla på pll. Tog mig igenom runt 20 avsnitt på några få dagar, och har även hunnit med några filmer. Men det hör väl också till sommarlovet :)
Ligger iaf i min säng och kollar ut genom fönstret och drömmer. Det är en himla fin himmel faktiskt, ljus fast klockan är halv tolv. Det älskar jag verkligen, hur ljust det är! Kommer dö när mörkret återkommer.
Ska återgå till mitt drömmande och djupa filosoferande, hahaha nä men ska kolla weheartit lite. Här kommer lite somriga bilder därifrån! Puss

Av Julia - 9 juni 2013 15:31

Hej bloggen!
Idag vaknade jag kvart över nio av åskan så jag gick upp då och vaktade den och åt frukost. Vid tio gick jag och la mig igen och lyckades faktiskt somna om, sov till halv ett. Yolo!
Känner att det är en slödag idag, har typ planerat lite packning osv till Grekland fast vi åker i slutet av juli... Men blev taggad på att göra det bara.
Ska fortsätta slöa nu, puss hej!

Av Julia - 8 juni 2013 23:27

Hej hej!
Chillade i vilsta idag, hade det toppen! Försökte vara lite försiktig med solen, har fått way too much den senaste tiden och det känns som jag kommer få hudcancer när som helst nu...
Åt glass och drack cola, toppen lunch helt klart ;)
Nu ligger jag och kollar på... Hannah Montana the movie. Hahaah. Letade efter nåt att se på swefilmer och så bara fick jag syn på den... Men no judge nu den är bra ju!
Pussss, här kommer bilder.

Av Julia - 8 juni 2013 00:06

Hello :)
Skulle ju skriva om anslutningen så här kommer lite korta fakta: ja jag grät (som bara den, fick alla andra att gråta också), det var jättefint, åt tårta, lyssnade på tal, fick ros o asbra betyg, älskar min klass och lärarna, kommer sakna alla jättemycket men som tur är ska många gå på min skola, kramade typ alla, fick massa blommor och pengar sen, vägrade typ lämna skolan, vi åkte slutligen ner på stan och åt lunch.
Grät verkligen ihjäl mig. Alla som kollade på mig bara: men Julia sluta nu börjar jag också gråta, men jag slutade inte haha så då fick jag som sagt alla andra att gråta.
På kvällen cyklade vi runt, först till vilsta, sen skolgården, sen grusgropen där killarna från klassen var. Mys :)
Annars har jag solat väldigt mycket, det har tagit jäkligt bra! Verkligen summer paradise med vädret!
Nu: har nyss haft massage- och kvalitetstid med Frida, så himla mysigt!
Imorgon: beach day i vilsta med Sara och Mona, perfa :D
Puss puss!
Btw: gröna lund vad sjukt underbart, bästa dan på länge!
Här kommer lite olika bilder.

Av Julia - 6 juni 2013 17:12

här kommer några bilder. skriver om det sen. puss

       

Av Julia - 3 juni 2013 21:45

Hola mi bloggo!
Idag: fotbollsdag + strålande sol + ute från nio till fyra utan solkräm = BRÄND HUD! Axlarna, armarna och benen är värst. Solen tog helt sjukt mycket, jag som har ganska lätt för att bli brun känner mig lite som en grillad korv, med lite röda inslag på det. Ansiktet ser ut som en grillad tomat också.
Det gör så sjukt ont!!! Kommer säkert få hudcancer nu dessutom.

Fotbollsdagen var annars trevlig, vi satt i solen och drack cola och hejade på vårt lag, som kom på tredje plats.
Skön dag!
TAGGAR GRÖNA LUND MED KLASSEN IMORGON!!!! :D :D
Har ägnat lite tid åt att fundera ut vad jag ska ha på mig, väljer nu mellan två outfits och vilken jag tar får vi reda på imorgon beroende på vädret :) hoppas hoppas hoppas på sol!!
Har förresten fått nån extrem pollenattack helt plötsligt?! Ligger här med tårarna rinnande, måste bero på mina blommor och det öppna fönstret... men YOLO!
Okej, puss hejdå.
(Här får ni bilder på outfitsen jag väljer mellan och min fina bränna...)

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards