juliaeleonor

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Julia - 8 februari 2013 22:55

Hej bro's!!
Idag hade vi nationella och det gick bra, skrev en resonerande text om killars och tjejers roll i samhället och jag blev rätt nöjd.
Efter det var lärarna så snälla att vi fick sluta! Så jag, Mona och Issa åkte till stan och köpte kebabpizza på american, det bästa som finns! Sen gick vi runt i affärer och jag såg runt 46325 saker jag ville ha men det får vänta.
Sen kom mamma och mötte oss för att jag äntligen skulle få ta fler hål i öronen. Irriterande nog får man inte göra det själv förrän man är 18...
Blev iaf väldigt nöjd och ni ska få se hur det blev. Tack mamma! :)
Sen åkte Mona hem och Issa och jag stannade kvar för vi skulle träna. Vi gick till gina och provade kläder för skojs skull och hon tvingade mig att ha på världens fulaste sak, vet inte om det var en klänning eller ett broderat tält... Dessutom såg man sjukt fet ut i den! XD Då tvingade jag iaf henne att prova en enorm skorta i sjukhusstil xD
Träningen gick iaf bra, och nu ligger jag i min säng och kollar på the perks of being a wallflower. Hört mycket bra om den :)
Ha en fortsatt bra fredagskväll allihopa!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards