juliaeleonor

Alla inlägg den 14 februari 2013

FML

Av Julia - 14 februari 2013 18:59

Hej bloggis!
Hela veckan har varit dålig men denna dag tar priset. Alla hjärtans dag- forever alone day för mig. Sen det värsta av allt: har fått värsta inflammationen i örat. Tog ju ett hål högt upp på örat och nu har det blivit inflammerat, hela örat är illrött och svullet och ni anar inte hur fucking ont det gör, det bultar helt sjukt. Dessutom har smärtan spridit sig så inte nog med att örat gör ont, nu har jag så ont i käken att jag inte kan äta och så bultar huvudet också... Skit. Har nu lagt på spritad bomull och tejpat fast skiten och ska även sova med det så hoppas det är bättre till imorrn!
Men ska inte klaga mer för er nu utan ska återgå till mitt pluggande... Hoppade konfan idag för har sjukt mycket plugg, engelska och no till imorrn :/
Idag hade vi förresten matteprov, det gick riktigt bra tycker jag!
Puss

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards