juliaeleonor

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Julia - 18 februari 2013 10:31

Hej bloggen!
Gud vad jag inte orkar med mig själv längre. Pendlar så otroligt mycket hela tiden, jag kan gå från glad till superarg på två sekunder och tvärtom. Dom senaste veckorna har varit skitjobbiga och jag orkar bara inte längre, vill vara lycklig. När som helst kan alla jobbiga känslor komma, som ett vattenfall, och då vill jag bara dö. Sen mår jag bättre igen efter ett tag och då känns det okej. Imorse vaknade jag med alla dessa känslor så nu sitter jag och väntar på att dom ska försvinna, typ.
Förstår inte om det är hormonerna eller vad det nu är men jag brukar ju inte vara såhär så varför nu?
Antar att jag vet varför.

Ska sluta analysera mig själv, det kommer sluta med att jag överanalyserar allt som finns som vanligt, haha.
Om ett tag ska jag dra och träna med Alva, medel styrka blir det och ikväll ska vi gå på ki balans, typ ett pass med yoga & pilates och sånt ?Fett duktiga.
Ska väl försöka att ta itu med pluggandet också....?

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards