juliaeleonor

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Terapi mot deprimerande tankar

Av Julia - 12 februari 2013 22:05

Varm choklad och mackor är typ det bästa som finns. Jag tyckte faktiskt att jag förtjänade det nu när mitt liv är så dåligt. Jag hatar verkligen allt just nu. Har ingen ork till något, vill bara sova och inte vakna förrän i vår. Är inte peppad på livet alls. Inte så att jag vill dö men just nu ser jag ingen ljuspunkt i livet, allt känns bara jobbigt och det känns som att våren aldrig kommer komma. Ni förstår inte hur mycket vädret påverkar mig, men ändå sen jag var liten har jag mått dåligt när vädret vart dåligt så ni kanske kan gissa hur det är nu? Börjar nästan gråta när jag kollar ut genom fönstret. Livet suger verkligen, men jag kämpar mig igenom tre dagar till och sen ska jag sova i en vecka. Nej vänta, det gick ju inte. Har typ tre fucking prov att plugga till på lovet.
Idag i skolan fick vi veta kommande prov och vi har EN vecka utan prov ändå fram till juni. Hur sjukt är inte det?! Dog ännu mer när jag hörde det.
Men ska inte störa er mer nu med mina deprimerande tankar.
Godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 14 augusti 2013 16:53

Imorse gick jag upp vid nio, kollade på teen wolf samtidigt som jag åt frukost och sen satte jag igång med att göra en ny blogg. Har nämligen bestämt att jag ska blogga på devote i fortsättningen, mina kära vänner bloggar där och jag kände att det är...

Av Julia - 10 augusti 2013 23:29

Så det blev ett inlägg ändå. Är sur och irriterad och vill hem. Det är mysigt här och jag älskar landet men man blir uttråkad när det är dåligt väder och kallt och man sitter fast inomhus med dåligt internet. Och så är alla ihopträngda på samma yta...

Av Julia - 8 augusti 2013 17:28

Hej bloggen! Sitter i bilen påväg mot landet. Har nyss lämnat Uppsala där vi bland annat var på Ikea och köpte en stol till mitt skrivbord för min har gått sönder. Fick en jättefin som jag kan visa er när jag är hemma igen. Vi var även på McDonalds...

Av Julia - 7 augusti 2013 21:34

Idag har jag: städat rummet och övervåningen, träffat mormor som kom hit, promenerat, kört kubb med familjen, och nu kollar jag och Frida på american pie som går på tv. Hittade några fler trevliga bilder från Grekland som jag inte lagt upp, så hä...

Av Julia - 7 augusti 2013 01:41

Hej! Har haft en mycket bra kväll, det började med att jag träffade Issa vid halv nio. Vi cyklade runt, hängde på skolgården och bara chillade. Sen lyckades vi övertala Jesper och Anton att dom och de andra killarna skulle komma till oss :) så dom ...

Ovido - Quiz & Flashcards