juliaeleonor

Alla inlägg den 3 oktober 2012

-

Av Julia - 3 oktober 2012 19:37

Är på så otroligt dåligt humör så ni måste inte läsa det här inlägget men jag kände bara att jag ville blogga.
Två anledningar till mitt dåliga humör: vädret och helgen.
När vädret är dåligt så mår jag dåligt, det är simpel fakta. Nu har det regnat så mycket och varit så grått att jag inte bara blir sur och deprimerad, jag får dessutom ont i huvudet och så blir mitt hår frizzigt, INTE OKEJ! När jag vaknar är mitt hår så fint så, men så fort jag kommer utanför dörren blir jag värsta trollet.
Sen är det lägret i helgen också, jag har längtat aslänge men nu är det jättemånga som inte ska med, plus att jag har så otroligt mycket att göra så det känns bara stressande, som att hela helgen är bortkastad. Vi har två prov nästa vecka så jag hinner inte slösa all tid på läger, dessutom kommer det väl regna hela tiden så vi kommer väl få sitta inne och glo -.-
Gud vad sur jag är.
Ska väl ta och plugga nu...
Hoppas ni får en bättre kväll än mig.

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards