juliaeleonor

Alla inlägg den 7 oktober 2012

.

Av Julia - 7 oktober 2012 19:46

Heej!

Bilderna är lite försenade...dom kommer iaf imorrn.

Ska strax kolla på solsidan säsong 3 :D 

Ha en bra kväll hörni

 

Av Julia - 7 oktober 2012 09:56

Hej vänner ni vet väl att jag har varit på läger i helgen? Nu är jag hemma igen och min hjärna funkar inte längre. Har sovit typ 8 timmar sammanlagt den här helgen... *zombie*
Första natten var det ju min gamla konfagrupp, dock kom bara tjejerna, så vi låg och hade tjejsnack hela natten, eller tja nästan ;) Vi hade flyttat in alla sängar i ett rum, så vi var sju stycken i ett rum med fyra sängar, Sara och jag delade. Vi kollade först på bridesmaids och sen la vi oss och pratade. Vid två sov några medans resten av oss var döda, men några hade problem med att vara tysta haha, så jag somnade väl vid tre, vaknade vid sju. Sen spenderades dagen med lite allt möjligt. På eftermiddagen åkte tjejerna hem, förutom jag och Sara. Sen vid åtta kom ett nytt gäng med lägerfolk, dom nya konfirmanderna, fyra tjejer. Därför var Sara och jag kvar, vi är ju komfirmandsassistenter och skulle vara med på det lägret också. Cajsa och Mickis, dom andra assistenterna, kom också den kvällen. När dom kommit åt vi tacos, kollade på en seg jesusfilm som jag nästan somnade till, sen la vi oss och snacka. Jag, Sara, Cajsa och Mickis i ett rum och resten i ett annat. Vi bestämde att vi skulle skrämma tjejerna, så vi var tvungna att stanna uppe tills dom somnade, vilket dom inte gjorde... Det slutade iallafall med att vi somnade vid tre utan att lyckats skrämma tjejerna, haha.
Långt inlägg, men har ju inte bloggat på hela helgen och tyckte ni borde få veta hur det var på lägret :)
Idag ska jag försöka plugga, får väl se hur det går, för jag tror jag tappade min hjärna på lägret...
Sen ska vi även fira min moster idag, ska bli kul men jag kommer väl råka somna eller nåt.
Senare idag kommer en bildbomb så håll utkik! :)
Xoxo

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards