juliaeleonor

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Julia - 24 oktober 2012 21:42

Hej på er!
Min blogg har varit väldigt deprimerad den sista tiden, kan bero på att jag har varit det, men nu ska det bli förändring! Är fortfarande sjukt sur och ledsen på att det inte blir halloween-disco i skolan, med tanke på att det är vårt sista år och allt, men nu blickar vi framåt mot roliga och positiva tider, nämligen höstlovet! Har många roliga saker inbokade som jag kan berätta mer om senare, men det är iallfall något att se fram emot!
Idag var första skoldagen den här veckan som faktiskt inte fick mig på dåligt humör, utan jag gick faktiskt därifrån glad, believe it or not! Berodde på att jag och mina galna vänner utnyttjade eftermiddagens pluggtimmar till att göra allt utom att plugga. Det blev lite face-, insta- och bloggrapear, som ju min blogg är bevis på... Men kul hade vi iaf.
Det jag gjort nu på kvällen är duschat och kollat på gossip girl. Började kolla på gg i somras på tv:n men det var typ säsong 5 så nu kollar jag från början på swefilmer.se. Har plöjt igenom hela säsong 1 och några avsnitt från säsong 2 sen i fredags... Haha no life. Men det är så galet bra! Typ bara det jag har i huvudet nuförtiden.
Ha en bra kväll allihopa, xoxo.

Av Julia - 24 oktober 2012 16:24

SOM NI NOG FÖRSTOD SKREVS DET SENASTE INLÄGGET INTE AV
MIG, UTAN AV DOM VÄLDIGT MOGNA PERSONERNA MONA, SARA OCH ISSA.

Av Julia - 24 oktober 2012 14:12

Hej alla mina få och trogna läsare! Nu ska ni få veta 5 hemligheter om mig! :)
-jag sitter just nu på toa och gör nummer 2 ;)
-jag är chokladarkoman, kan inte leva utan det och om jag är utan det så får jag stora besvär som ni inte vill veta..
-mina vänner är de mest fantastiska som finns!! Jag älskar dom över allt annat på detta jordklot!
-jag är konstant rädd för allt till och med en klubba kan skräms slag på mig jag menar dom är klibbiga och kommer i olika former.. D:
-jag älskar grisar jag ska gifta mig med en när jag blir stor!

Det var allt hoppas ni fortsätter läsa min blogg efter det här..

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards