juliaeleonor

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Julia - 15 oktober 2012 21:35

Av Julia - 15 oktober 2012 18:51

Halloj!
Bloggade väl senast i lördags så nu är det dags för en uppdatering ;)
Igår startade jag dagen med ett friskispass, sen åkte jag hem, åt lunch och så gjorde jag ingenting. Vid typ tre fyra började jag plugga, så smart att skjuta upp det hela helgen... Ja det var den söndan, inget intressant.
Idag var det en vanlig seg skoldag, men det som var bra var att jag och några från klassen bestämde att vi ska ordna ett halloweendisco trots allt. Det är så att vår skola har det varje år, men detta år skulle det inte bli det. Men nu vi har vi bestämt att vi ska fixa det själva och det känns awesome :D Och så ska vi även halloweenpynta spåret, något som inte heller skulle hända i år. Men det ska vi göra och det känns kul. Vi firar halloween nästa fredag så om jag kommer ihåg ska jag ta bilder på hur det blir. Sen ska jag även fota hur jag kommer se ut på halloween, min vänner vet ju redan, men resten... Ni får se ;)
Just nu håller jag på och pluggar för fullt, för det är ju det bästa som finns! Nej... Menmen på torsdag är alla proven avklarade och på fredag är vi lediga, så man kan säga att jag längtar tills dess.
Blev ett långt inlägg trots att jag inte skulle göra det... Aja, hejdå :)

I somras...<3

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards