juliaeleonor

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Julia - 13 oktober 2012 16:27

Tjenis!

Nu har jag kollat på första avsnittet av vampire diaries säsong 4, som tur var hittade jag ett ställe där man kan kolla. Avsnittet var lika bra som förväntat. Ska inte säga spoilers för er som ska kolla men bra var det. 

Vad har jag gjort den senaste tiden då?

Mitt liv har verkligen känts dåligt den sista tiden, går igenom en sån där period när det känns som att alla hatar en och man hatar alla, och allt suger. Det går verkligen inte som jag vill, med bla annat en cpfråga på mitt slutprov i kemi, när man trodde man skulle klara provet galant och så är sista frågan helt idiotisk, thanks a lot. Kommer inte få A nu, så förbannad. Annars har livet bestått av plugg, bråk, nyinköpta skor(dom i förra inlägget) som går sönder (har bytt nu så dom nya funkar iaf), fystester som går åt helvete, tidiga mornar som dödar en, mm mm. MEN nu ska vi inte sura mer, för det är lööördag och det har faktiskt varit en bra dag, efter en dålig vecka. Så ni ska inte få höra en massa negativt längre, resten av inlägget är positivt lovar! 

Igår: Dålig skoldag, sen åkte jag hem, möttes av en nybakt kaka, sen åkte jag och mina systrar och köpte en jättefin present till mamma. som snart fyller. Berättar inte vad, det får ni veta sen när hon väl fått den. Efter det skaffade vi middag, kinamaat :')

Mötte upp Cajsa vid typ åtta, vi tog en av våra promenader som mest går ut på att snacka. När vi sa hejdå kom simon gående med sin hund, så jag hängde med honom på en extra promenad så han inte skulle behöva gå ensam :) 

Så en dålig dag blev en bra dag så fort skolan slutade, måste ju betyda att skolan tar upp för mycket tid av våra liv, vi borde ha mer fritid så man får må bra. 

Idag: Blev väckt vid nio av Klara, tack för det ;) Vi åkte till strängnäs marknad vid elva, Det var trevligt där, gillar marknader. Men det drygaste ever hände, jag och syrrorna står och spelar chokladhjul och så vinner jag! Blir överlycklig och vrålar av glädje, sen säger gubben "Vill du ha en grå eller brun mus?" Trodde bara man kunde vinna choklad, och så går jag därifrån med en ful grå mus som inte ens Wille ville ha. 

fett elakt. 

Nej men nu har jag skrivit alldeles för mycket. Ha en jättebra lördag alla fina!

 

Av Julia - 13 oktober 2012 16:23

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards