juliaeleonor

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 6 november 2012 21:34

Hej!
Ledsen för att jag inte hört av mig på ett tag... Har inte haft nåt och har fortfarande inte nåt att skriva.
Gör bara ett litet snabbt inlägg för att jag lovade Cajsa. Är på ganska deppigt humör nu, tror det beror på sveriges sämsta väder. Det som suger mest just nu är att vi går in i vintertid på riktigt, dygnet runt fryser jag och så är det så mööörkt!
Har inte sett solen på flera år...
Dessutom har vi fysikprov nästa vecka och jag fattar ingenting! Känner hur mitt första F ligger nära... Nej så illa det inte, hoppas jag iaf ;)
Just nu kollar jag på house, reklam såklart annars skulle jag inte skriva ;)
Det jag är glad över är att jag fick A på mina engelskaprov, alltid något kul :)
Nej, jag har verkligen inget mer att skriva nu. Hejdå!

Av Julia - 3 november 2012 22:30

NI KAN ALDRIG GISSA VAD SOM HÄNDE :'D
Jo, jag ställde en fråga till Nina Dobrev på instagram och HON SVARADE!! :'DDD Det händer ju typ aldrig att kändisar svarar så jag kan inte fatta att hon svarade just mig!
Haha ni tycker förmodligen jag är fett töntig men för mig är det stort, är så lycklig typ ler som värsta psykot.
Haha det var bara det. Pusssss

Av Julia - 3 november 2012 21:32

Hej vänner :)

Förlåt för dålig uppdatering, förutom två små konstiga inlägg igår kväll så har jag inte uppdaterat på några dar.
Stockholm var iaf superkul, jag och Sara spenderade dagen i olika affärer, inte fel ;) Köpte några grejer som jag inte orkar visa er.
Jag hade tänkt blogga när jag kom hem från Stockholm men direkt jag kom hem möttes jag av dåliga nyheter; Nino hade dött :'( För er som inte vet det, Nino var vår ena kanin som varit med i familjen sen jag var 8. I somras lämade vi visserligen bort Nino och Fifi till några vänner men dom kändes fortfarande som mina... Min älskling, kan inte fatta att han är död :'((

Dom andra dagarna efter det har jag inte gjort nåt nyttigt alls utan jag har sovit länge och kollat på gossip girl och tv. Dessutom har jag inte tränat en enda gång, och ni kan aldrig gissa hur mycket skräpmat jag har ätit... gåttuppfemtiokilo.se ;)
Nej men imorrn SKA jag träna! Och nästa vecka kör vi igång men hårdträning, har planerat in core, boxning och medel. Gäller bara att det blir av också...
Okej, nu har jag väl skrivit allt. Ha en bra lördagskväll alla fina!

RIP

Av Julia - 2 november 2012 23:09

Heej!
Bloggar från klaras surfplatta, eller familjens surfplatta, eller julias personliga surfplatta, som man också kan kalla den ;) ahah det är skitsvårt att skriva på den, inte van. Ska hursomhelst kolla på lol nu, så jag skriver ett bättre inlägg imorrn :) sov gott alla ;) det här var ett väldigt onödigt inlägg men jag ville bara skryta lite om paddan ;) haha nä men pusshej

Av Julia - 2 november 2012 20:33

Ni kan aldrig gissa vad jag håller i min hand i detta ögonblick!!! Joo...
En biljett till ONE DIRECTION I FRIENDS ARENA :'D
Jag och Sara ska dit den 8 maj och jag kan inte vänta! Det kommer bli så otroligt häftigt, fatta att få se 1D live!
Som Sara skrev på sin blogg, tack till hennes föräldrar som bokade biljetter till oss :D
Gud vad kul det ska bli!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards