juliaeleonor

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Julia - 18 december 2012 21:42

Japp såhär ser jag ut när jag nyss har duschat och håret håller på att torka. Lägg märke till mina juliga pyjamasbyxor, haha.

Idag är det ju tisdag, men det känns mer som typ fredag, för snart slutar skolan och sådär.
Hela dagarna håller vi på och förbereder inför vår julavslutning så lektionerna flyter ihop, man vet inte vad det egentligen är för lektion eftersom vi gör samma sak på de flesta. Sen har vi även kollat på film, och så övar vi på låtarna. Så nej, inga jobbiga dagar. Fick dessutom sluta en timma tidigare, det var ju inte fel. Men trots det så blev dagen jättestressig, när jag kom hem så snackade jag lite med fritte, sen snabb middag och så åkte alla utom pappa iväg. Först flängde vi runt i olika affärer och jag letade tomteluva, sen åkte vi till munktell för Frida och klara hade julavslutning på deras friidrott. Ångrar att jag följde med för jag satt där i två timmar och segade, lyssnade på dåliga tal och åt torr muffins osv. När jag kom hem tog jag en dusch och sen städade jag rummet lite snabbt. Vet inte var all tid tog vägen men nu har jag iaf gosat ner mig i sängen och ska kanske kolla lite på gossip girl. Kan inte fatta att vår avslutning är imorrn, nyss satt vi och spånade och det var flera månader kvar. Det som känns lite problematiskt är att vissa inte kan låtarna och allt är inte klart, men men det är en dag kvar :)
Puss hej

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards