juliaeleonor

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Julia - 28 december 2012 00:10

Wow, klockan är 00:00. Var bara tvungen att skriva det.
Hursomhaver, idag var jag och shoppade i Västerås med Issa och Sara och det var jättekul, älskar reor och vänner. Var på new yorker och det kändes som himmelriket, en enorm affär med mängder av superbilliga kläder.
Dock tycker jag Stockholm är roligare än Västerås, Stockholm är så häftigt medans Västerås hade samma gråton som Eskilstuna. Men det var mysigt iallafall. Men som tur är ska jag och Alva till Stockholm nästa vecka, det ska bli jättekul för det är svårt att träffas för att vi går i olika skolor, och så reorna på det förstås ;)
Imorrn tror jag att det blir lite allt möjligt, tror jag lyckades övertala mamma att åka till tunis en sväng, har inte ens kollat in reorna i här en faktiskt. Sen kommer faster plus kusiner hit imorrn också för det ska bli lite "släktträff" på pappas sida då farmor fyller år på lördag, då kommer även en massa andra släktingar.
Ska bli kul :)
Puss och kram

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards