juliaeleonor

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Julia - 30 december 2012 00:37

Av Julia - 30 december 2012 00:29

Hallå vänner!
Idag har farmor firats, så jag åt ungefär 4 kilo mat, tårta, chips mm. YOLO.
Sen låg vi unga och kollade på glee flera timmar i källaren hos farmor och farfar, riktigt bra program upptäckte jag!
Annars händer det väl inte så mycket intressant... Ligger mest och kollar på bilder från i somras, kollar sista minuten-resor på skoj och researchar om resor till grekiska öar till nästa gång vi åker dit. Saknar sommaren helt enkelt.
Har inget annat så bjuder på två av mina favoritbilder från i somras, som för mig att minnas härliga tider. Landet, där bild 2 är tagen, är mitt andra hem, älskar det så mycket. Där har jag några av mina bästa minnen ifrån och ni kan inte ana hur underbart det är där på sommaren. Går inte att beskriva för det känns liksom privat, som våran egna lilla värld. Och Grekland, det betyder nåt speciellt för mig. Spelar ingen roll hur många andra länder jag vill till, Grekland kommer alltid vara favoriten. Så vackert och genuint och mysigt. Ni borde alla åka dit!

My god, blev ett himla långt inlägg som inte alls var planerat, men som jag brukar säga så är det oplanerade det bästa. Nej jag brukar faktiskt inte säga så men det stämmer :)
Okej, puss och hejdå!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards