juliaeleonor

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Julia - 22 december 2012 20:50

Här är en bild på mina brända mandlar muy perfecto. Glömde lägga in det i förra inlägget -.-
Puss

Av Julia - 22 december 2012 19:43

Hejsan!

Idag har julstämningen varit på topp. Först slog jag in julklappar, sen julbord och efter det bakade jag brända mandlar. Julbordet var jättemysigt, var på pilkrog med familjen, farmor och farfar, mina kusiner Ida och Sara och så min faster. Men tyvärr så fick Frida stanna hemma för hon är sjuk :(

Åt iaf så jag borde vara mätt i några veckor nu, men det var ju så gott så det går inte att sluta äta! Haha älskar mat, och buffe är ren lycka! 

Kommer gå upp tio kilo under lovet; har inte tränat på år och jag äter konstant! Inte mitt fel, det är bara är så runt julen :( hahaa

Här har ni några bilder från julbordet :)

               

Myyysigt va? :)

 

Igår var förresten jag och mina systrar och bakade marsipanfigurer hos farfar och farmor, tradition! De blev jättefina, iaf mina ;) Kan ju säga att jag är en expert på marsipanfigurer, Frida däremot gav upp med sina figurer och nöjde sig med bollar när hon insåg att hon aldrig skulle kunna mäta sig med mig, mohaha! 

Här får ni en bild på våra figurer :D Som ni nog kan gissa så gjorde jag granen och grisen! Och tomten och snögubben och hjärtat och dom andra fina ;)

 

xoxo  

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards