juliaeleonor

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Julia - 3 april 2013 20:27

Japp här är våra tatueringar som jag Issa och Sara gjorde på tjejmässan. Försökte lura instagram att det var riktiga tatueringar men tror inte nån gick på det... Haha.
Tjejmässan var iaf supertrevlig, vi kollade in utställarna, tävlade lite, drack läsk, lyssnade på musik, gjorde blomgrupper som ni ser på bild 2, och gjorde henna-tatueringar! Ska nån gång göra en riktig infinity-tatuering.
Tyvärr kunde inte Mona följa med, synd det men nästa år!
Förresten, på tjejmässan fick vi en impuls och köpte biljetter till en konsert där (ungdomens hus) på lördag. Det är Malcolm B och en massa andra personer som ska uppträda, det håller på 19-23. Är sjukt taggad, ska bli riktigt kul!
Nu sitter jag och kollar på sveriges mästerkock, ska återgå till det puss puss!

Av Julia - 3 april 2013 10:30

Hejsan!
Ligger i min säng och känner mig död. Vaknade halv nio men gick upp och åt frukost vid tio, och sen kastade jag mig i sängen igen. Orkar inte riktigt göra något annat.
Men tänkte duscha innan jag åker till stan sen, så då passar jag på att dra ut och jogga och göra lite styrkeövningar. Måste jobba på drömkroppen till sommaren 2013!
Så det ska jag väl snart gå upp och ta tag i, sen ska äta lunch och försöka sola lite innan bussen går. Det ska bli superkul med tjejmässa, kan berätta mer om det när vi vart där!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards