juliaeleonor

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Julia - 14 april 2013 20:43

Vilket skämt, vår sa dom... Okej det blir varmt men för helskotta vill ju ha riktig vår!!!

Av Julia - 14 april 2013 20:08

Varning för extremlångt inlägg!

Japp, that's me. Känner mig verkligen så efter en lägerhelg, men det vare värt! Ändå somnade vi ledare typ ett första natten och halv tolv andra natten, vi borde vara pigga liksom haha. Tjejerna som konfirmerar sig somnade liksom typ tre och ändå hör vi hur dom skrattar kl 7 på morgonen... Haha medans vi ba' öhhhh neeeej tyyyst vi vill sooovaa....
Okej men ska berätta om lägret nu.
Kom dit i fredags, då åt vi tacos och sen chillade vi mest, kollade på pitch perfect. Försökte skrämma tjejerna men det lyckades inte. Hursomhelst blev det en del skrik från alla den kvällen, ahah.
Igår, lördag, åt vi god frukost, sen minns jag inte riktigt men vi låg nog mest i sängen och degade. Vi ledare tog ett rum och konfirmanderna ett, och så täckte vi rummet med sängar så det blev mest där vi var, haha.
Lunch, sen gjorde vi lite nytta, degade lite mer, sjöng och tog en tupplur, vi bara la oss ner och somnade direkt.
Sen middag och efterrätt, spydde nästan, hade kvällsbön osv och chillade lite mer.
Klädde ut mig till Vladimir, btw så lovade jag er ett videoklipp på mig som kille men nu när jag kollar på det i efterhand verkar det lite för galet för att lägga upp här, haha kanske gör det imorrn men ha inga förväntningar.
Idag gick vi upp i ottan för vi skulle iväg till en mässa i kyrkan, lite speciellt för vår underbara präst Karin skulle bli befordrad till kyrkoherde eller hur man nu ska säga. Bar korset ut ur kyrkan och det gick bra som tur var.

Ska sluta nu, råkade ta en till tupplur idag men den var inte lång så är fett död, ska nog hoppa partaj sen och lägga mig istället... Puss hej

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards