juliaeleonor

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Julia - 22 april 2013 21:43

Hej hej!
Har mest bloggat bilder, sorry about that.
Helgen har iaf vart dunderbra. Hittade finfina grejer på klädbytardagen, bakade amerikanska chokladmuffins med frida som blev lite misslyckade, kollade på a walk to remember o grät sönder, fikade med Issa och myste, och det bästa av allt: Hittade både klänning till balen och avslutningen, PLUS skor, och även ett armband till den ena klänningen! :D Klänningarna får ni inte se än men kan visa en bild på skorna. Love them <3333 haha så töntiga hjärtan, minns när man skrev typ <3333333333 i varenda sms. När var det, typ sjuan? Hahah. Använder endast emoji hjärtan nuförtiden ;) btw så suger det att jag inte kan använda emojis i mina inlägg -.-
Idag har varit bra, efter skolan gick jag med Wille och åt sen lite snabb mellis innan jag och Sara drog och tränade på Friskis, kändes riktigt bra att börja veckan med det!
Nu på kvällen har jag laddat ner lite musik, bland annat min nya favvolåt som fick äran att vara rubrik, plus lite annat härligt.
Puss, eller godnatt typ. Ska wehearta lite nu, bästa :)

Av Julia - 22 april 2013 10:19

Ovido - Quiz & Flashcards