juliaeleonor

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Julia - 28 april 2013 17:26

Hej!

Har varit riktigt gullig och fotat allt (tror jag) jag har skaffat under denna vecka och förra helgen. 

Har glömt berätta om min helg! Igår var jag på loppis med issa, mamma och mina syrror. hitta bland annat den blåa velourjackan. Hade en sån förut men tappade bort den så blev fett glad haha. Men det bästa köpet var issas och mitt gemensamma köp; en skateboard!! Hahah vi är så jäkla nöjda, åkte runt på gatan igår efter loppisen. 

Idag har jag gjort lata saker, tex kollat på film, solat och badat, i badkaret alltså haha. Mitt första dopp brukar bli typ i juli haha. 

 

Använde till och med systemisen för en gångs skull, vilket betyder att jag har varit extra snäll eftersom det tar 5 år för bilderna att komma från kameran till bloggen. 

Men här kommer bilderna!

Några bilder är iphone-bilder glömde fota det med systemkameran haha :)

pussss


 


         

     

   


 

   

 

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards