juliaeleonor

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Julia - 27 april 2013 19:47

Skojade så klart med er i föregående inlägg. Skulle aldrig i helvetet klippa av mina lockar, nej nej min viktigaste uppgift i livet är liksom att spara ut håret mer, haha. Skulle inte ens bli korthårig om jag var med i top model och Jonas sa åt mig att jag skulle klippas kort, haha skulle göra som den där tjejen och hoppa av. Mitt hår är det viktigaste för mig, liksom det syns ju alltid!
Här har ni mig, lockig och skämtsam.
Hejdååå

Av Julia - 27 april 2013 17:14

Hej!
Har en surprise för er, inte ens mina vänner vet om detta!
Var nämligen och klippte mig idag, gjorde det nyss men blev missnöjd då. Mamma och jag hade bestämt innan att jag skulle klippa en page, haha det hade ni inte trott! Men den blev liiiite kortare än jag trodde. Frisören tog bort skitmycket hår pga att det var så slitet, det hade tydligen inte hjälpt att jag nyss klippte mig -.-
Är dock nöjd, men är säker på att jag kommer sakna mitt hår typ imorgon.
Säg vad ni tycker!!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards