juliaeleonor

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Julia - 7 maj 2013 19:16

Hej världen!!
Idag är världens näst bästa dag! Imorgon är såklart den bästa eftersom jag och Sara ska ha en underbar dag i Stockholm som kommer avslutas med ONE DIRECTION!!!!!!
En dålig sak: blev typ sjuk i söndags, men mår okej nu så morgondagen kommer inte störas av det! Har varit hemma från skolan iaf, ville vila upp mig ordentligt och inte riskera att bli ordentligt sjuk!
Tillbaka det till positiva! Längtar så sjukt jäkla mycket till imorrn, minns när vi bestämde att vi skulle boka biljetter och hur långt det var kvar, då var det liksom inte verkligt. Nu är det en dag kvar och jag freakar av lycka!
Dessutom fick jag nyss världens bästa nyhet: Sara ska gå med mig på gymnasiet, hon ändrade till beteendevetenskap!!! :D Är så så glad för att få ha med mig henne, en av mina närmsta vänner, till gymnasiet, har varit så nervös och panikat inför att gå ensam utan mina vänner. Gud så underbart att slippa det!!!
Vi hörs imorgon!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards