juliaeleonor

Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Julia - 16 maj 2013 21:13

Hej bloggen!
Här har ni mig. Svettades i svarta byxor hela dagen, så ja det var skönt att komma hem till shortsen. Och ja det är fortfarande inte en kjol utan det är shorts.
Är ganska glad när jag tänker på saken, för imorgon är det fredag, det är underbart väder, det kommer en till 1D tour, det går bra i skolan, och så är jag liksom alltid glad nuförtiden tack vare one direction. Tyck vad ni vill om mig men personligen är jag bara glad att alltid ha något som får en på bra humör, som gör allt bättre så jag bryr mig verkligen inte om vad folk tycker. De är bäst punkt slut, finns seriöst inte en enda låt med dom som jag ogillar! Det är typ otroligt.
Puss hejdå, nu ska jag gå och göra en renskrivning av mitt tal.

Av Julia - 16 maj 2013 18:52

Okej hej bloggen jag försöker skriva ett tal om ordet hen (är motståndare) men det går bara inte D: Så jäkla tråkigt, jag skriver en mening sen kollar jag upp om alla 1D-updatare jag följer på twitter och instagram lagt upp nåt nytt.
ASSÅ OMG DERAS BIG ANNOUNCEMENT ÄR EN STADIUM TOUR 2014 :D:D:D Några förbannade the wanted fans hade lagt ut en massa fejkade ledtrådar så jag typ trott i flera dagar att det skulle bli nåt hemskt, typ splittring. FUCK YOU THE WANTED + FANS YOU SUCK. Fick ju nästan en onödig hjärtattack!
Än har det inte kommit datum om en Sverige-konsert men det lär komma, annars åker jag till London!! Vore riktigt kul ju har alltid velat åka dit :)
Okej ska kämpa med talet nu. Wish me luck!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards