juliaeleonor

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Julia - 17 maj 2013 20:25

Hej bloggen!

Sitter vid datan och lyssnar på vacker musik, har huset för mig själv för ovanlighetens skull :)

 Älskar skolan nu tack vare gungorna, när vi äger dom är det dom bästa stunderna på dan! Lyssnar på 1D och bara är helt fria och lyckliga osv :)

Haha omg förresten idag hade vi orienterinsprov och det gick inte så bra... Man skulle vara ensam men jag teamade upp med några och så körde vi... Klarade tre av fyra kontroller med en av dom dumma kontrollerna sabbade för oss... Vi hittade den inte, tog dubbelt så lång tid som man skulle och så slutade det med F för oss eftersom vi inte hittade den... Hahah vi sprang runt i skogen i över en timme, jag stötte på en orm, och har nu kramp i benen... Har feta blåsorna på foten också för jag sprang utan strumpor igår för jag glömde dom... Blev ännu värre idag ofc. 

Har verkligen inget att säga egentligen ville bara blogga men ska inte tråka ut er mer. 

Ha en bra fredagskväll puss! 

fin bild.. nä men blir extremful på alla egopics av nån anledning så ni får nöja er med denna...hahaaha usch dumma blåsor, tycker synd om mig själv.

 


Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards