juliaeleonor

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Julia - 9 maj 2013 15:46

Av Julia - 9 maj 2013 10:02

Kul att bloggplatsen tog bort en av mina bilder -.- här kommer den iaf.

Av Julia - 9 maj 2013 09:57

Kan inte leva normalt nu, jag vill bara tillbaka till konserten! Det var så sjukt underbart, att få se dom jag älskar mest i verkligheten, och att stå där med alla andra directioners, vilken otrolig gemenskap det var!
Jag kommer aldrig glömma när dom äntligen kom ut, som vi väntat! Gissa om jag och Sara började gråta som bebisar då! Fast ja det var ju inte bara då vi grät såklart, nejdå snarare under hela konserten :) speciellt när dom sjöng dom lugna vackra låtarna, tex moments, little things och over again. Då forsade mina tårar för hur vackra är inte dom låtarna!!
Är så glad att jag fick uppleva det här tillsammans med Sara, vi stod där och liksom hörde ihop, vi tänkte och kände exakt samma saker.
Varje gång Harry och Niall syntes på storbildsskärmen skrek jag sönder min röst, jag som redan var förkyld kan knappt prata idag. Och när Harry låg på golvet och dom zoomade in på de privata delarna på skärmen... Det kan ha varit det bästa under konserten haha vi dog :'D
De måste komma tillbaka till Sverige snaaart för jag måste se dom igen och jag kan inte vänta länge! Sara och jag ska köpa meet & greet nästa gång har vi bestämt, hur mycket det än kostar :) Såå värt det!
Jag kan skriva om det här hela dagen, men det vill ni nog inte ;) Sitter i bilen nu till landet, så vänta er inget superbra bloggande där. Ha en bra långhelg alla!
BILDER! Önskar att ni kunde sett det i verkligheten istället för bilder för dom är inte lika bra, vi såg jättebra i verkligheten! Vi satt på läktare 1 så det var riktigt bra platser!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards