juliaeleonor

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Julia - 14 maj 2013 17:46

Helloo!
Borde plugga nu. Har två prov imorgon som jag missade förra veckan. Ska skriva ett tal i svenskan. Meeeen det gör jag inte. Stalkar 1D som vanligt bara istället. Just a normal day in my directioner life :)

Igår skrek en liten kille till mig igår att jag var tondöv efter att vi skriksjungit one direction-låtar på skolans gungor.
Idag sa han hej tondöva tjejen. Jag höll på dö, liksom fett stalker som vet vem jag är. Och väldigt respektlöst, liksom vem tror han att han är, stå och mucka med nior!! Förbannade ungar nuförtiden.
Sen sa han bitch och då jäklar fick det räcka. Vi stod och skrek till han och skrattade samtidigt för fett patetisk ju. Men sen DISSADE han 1D och då var jag och Sara nära att mörda den lille skiten.
Men allt slutade fredligt, vi gick därifrån som mogna människor :)
Inget mer intressant händer nu, egentligen består mitt liv bara av one direction så känner att ni inte behöver uppdateras så mycket ;)
Pussss

Close up peddo yesss

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards