juliaeleonor

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Julia - 1 juli 2013 23:35

Att jag fyller 16 om en vecka! Ska bli riktigt kul, det är det ju alltid att fylla år :) all uppmärksamhet, massa gott ätbart, och ALLA UNDERBARA PRESENTER :D haha ärligt, vem älskar inte presenter liksom? Bäst.

Hursomhaver, såg nyss klart Sune i Grekland. Den var jättebra! Rolig och trevlig osv. Den kan jag verkligen tipsa om!
Sen har jag ett låttips till er: Holes - passenger. Underbar låt som han sjöng på allsång på Skansen, efter att det som sändes på tv var slut. Har laddat ner den och kan inte sluta lyssna!
Nu ligger jag och lyssnar på musik och kollar sociala medier ;) puss!

Av Julia - 1 juli 2013 22:04

Hej!
Ligger och kollar på Sune i Grekland och längtar dit i allmänhet. Ska bli så himla underbart! Shopping, sol, all inclusive, stranden, mm mm.
Hursomhelst så blev jag fett irriterad för jag märkte att Morgan alling spelar Rudolf, förlåt men gillar verkligen inte honom haha. Liksom, vem vill se det här?!

Fett gross.
Men ska ägna mig åt filmen nu, puss hej!

Av Julia - 1 juli 2013 00:07

Hej!
Har idag träffat vännerna, vi gjorde inget speciellt utan satt och pratade men det behövs inte mer än så för att man ska ha kul :)
Senare blev det en rätt spontan bio-kväll, tack vare Simon. Så han, jag,
Issa, Anton och två av Simons kompisar gick och såg man of steel. Den var bra, kanske lite mycket action för min smak ibland men ändå bra haha :)

Nu har jag nyss sett två avsnitt av teen wolf, sååå braaa! Är verkligen besatt av den serien.
Hejdå, puss

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards