juliaeleonor

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Julia - 28 juli 2013 16:39


Hej bloggen!
Det var ett tag sen. Har inte känt för att blogga här och dessutom går det typ inte att ladda upp bilder så. Men nu degar jag i lobbyn på hotellet för vi ska åka hem ikväll och då fick vi inte ha hotellrummet längre än till 12, så måste hänga här och sega. Har iaf haft det underbart här och kommer gråta blod när vi väl ska hem (bussen till flygplatsen hämtar oss här halv elva ikväll enligt grekisk tid). Det är mest människorna som gjort det så bra, alla som jobbar här är helt gudomliga! Typ alla jobbade här förra året också så dom kände igen oss när vi kom och vi kände igen dom :) Är kär i alla heta kypare, speciellt en som jag dansade tryckare med för några kvällar sen. Det var grymt roligt och han är jättegullig o snäll.
Fan vad jag kommer sakna alla.
Har även shoppat en massa! Köpte VS på Arlanda, och här i Grekland har jag köpt lite linnen, parfym, armband, plånbok mm. Frida och jag tog bussen in till rhodos nya stad häromdagen och där är det alltså äkta affärer som tex ck, zara mm. Där köpte jag escada cherry in the air från hondus center (tror jag det hette, det var typ som sephora), en topp från zara och en stickad tröja från bershka. Vi hade det jättetrevligt :) Åkte även in till rhodos gamla stad en kväll med familjen, såå vackert! Var där förra året med. Det är en stor ringmur och innanför den är det en labyrint som gjorts om till ett shopping ställe och där säljs fejk grejer. Jäkligt lätt att tappa bort sig pga alla gångar, man vet liksom inte vart man resan gått osv för alla vägar leder åt olika random håll.
Annars har jag mest solat, badat och ätit. Och fotat en massa, har tagit drygt 1000 bilder (!!). Men lägger upp bilder när jag är hemma, ni får nöja er med text nu så länge.
Det enda bra med att komma hem är att jag får träffa mina vänner igen, saknar er sjukt! Hade jag bara dom här skulle jag aldrig komma tillbaka till Sverige.
Men det var allt för denna gång! Puss puss!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards