juliaeleonor

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Julia - 9 juli 2013 23:10

Hej hej!
Hann packa ner några till plagg till Grekland efter middagen innan Sara kom. Sen gjorde hon det och det var verkligen superkul att ses igen :D vi satt bara och pratade o skrattade ett tag först och sen åt vi tårta från gårdagen och kollade på allsång på Skansen :) Fyfasen varför var man inte där?? Underbara artister plus älsklingen Måns!! Åhhhh.
Men det var iaf en toppenkväll! :D
Nu ligger jag i sängen och kollar på systrar i jeans 2. Bra avslut på en bra dag!

Av Julia - 9 juli 2013 18:25

Kul att bloggplatsen tog bort två av bilderna... -.- här kommer dom iaf.

Här är baksidan på en av outfitsen, tog med den för att visa hur linnet ser ut i ryggen, tycker det är jättefint :D

Och så mitt fina linne. Puss hej!

Av Julia - 9 juli 2013 18:20

Hejsan!
Nu på eftermiddagen har jag prövat olika outfits för att se vad jag ska ta med till Grekland. Tänkte ge er lite smakprov på olika outfits, kolla bilderna längre ner!
Resten av dagen har jag pressat i solen, tycker det tog ordentligt vilket faktiskt syns på bilderna som är helt oredigerade.
Nu kommer snart Sara hit, hon har kommit hem från Cypern! :D
Vi ska kolla allsången och äta tårta, ska bli skitkul att ses igen verkligen!

Här kommer bilderna, förlåt för att dom är så dåliga.


Älskar mitt nya linne!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards