juliaeleonor

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Julia - 19 juli 2013 15:19

Hej!
Nu är jag hemma igen.
Hade en grym sleepover med Issa! När vi hade kollat klart på pitch perfect skrev vi med Jesper och Anton och flummade lite, haha :)
Sen låg vi och pratade i mörkret, såntdär speciellt nattprat ni vet :) Hade det jättemysigt och är stolt över att vi lyckades hålla oss vakna, haha.
Vi somnade slutligen vid halv fyra typ och vaknade vid elva. Sen dess har vi bara legat i sägen och degat, ätit ostbågar till frukost osv ;)
Är skapligt trött nu men det är väl ganska normalt efter en övernattning :P
Men det var allt för mig, puss puss!
Ps. TVÅ DAGAR KVAR!!!!!! :D:D
Pps. Idag fyller Sara år!! Grattis min underbara vän!! Puss på dig, hoppas du får många fina presenter :D

Av Julia - 19 juli 2013 00:24

Hej hej!
Ligger i Issas gudomligt gosiga dubbelsäng och myser! Kollar på pitch perfect och moffar ordentligt.
Våran kväll började med kebab på skogstorps pizzeria, himmelriket! Sen hängde vi lite hemma hos Issa och sen vid halv nio cyklade vi ut. Först till mig så jag kunde byta om till varma kläder, sen cyklade vi runt i luvtröjor och stalkade, åkte förbi folks hus och spanade osv... Helt normalt. Sen hamnade vi på skolgården där vi hängde i typ två timmar och hade det bra. Väntade på killarna men dom var sega och kom inte så nu är vi som sagt hos Issa. Hade glömt bort att berätta det för er men ska sova hos henne ikväll, moff-och myskväll! :D underbart, exakt vad jag behöver :D Det var evigheter sen också så exakta kul!
Okej, puss!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards