juliaeleonor

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Julia - 21 juli 2013 15:14

Hej!
Vi sitter i bilen och är snart vid Arlanda. Lyckades köra lite fel så plötsligt var vi påväg bort därifrån, men nu kör vi åt rätt håll igen!
Är astaggad, på allt förutom att flyga! Är så jävla flygrädd. Me det ska nog gå bra, vi flyget med ett stort och fräscht plan till skillnad från förra året.
Kan ni fatta att om några timmar är vi i Grekland!? :D omg :'D Kanske lägger upp nån bild då och då, men hoppas inte på för mycket för känner liksom inte för att ligga och blogga i Grekland.
Puss puss!

Av Julia - 21 juli 2013 00:10

Idag har varit en rätt dålig dag. Fram till lunch var iaf bra. Åkte till stan och tuna park med familjen minus Frida och växlade pengar till Grekland (äntligen!), gick i affärer och åt McDonalds :') Sen på eftermiddagen var det meningen att jag skulle träffa Jesper men det blev inte så...
Så tiden efter lunch har pretty much sugit. Degat i sängen och känt mig allmänt deprimerad, fast vi ska till Grekland imorrn?! Men men, spela roll hur jag mår idag bara jag mår bra imorgon och det kommer jag göra!

Middagen var dock mycket trevlig, farfar kom och gav mig presenter för han var inte med på min födelsedag. Fick efterlängtade svarta dr denim jeans och pengar! :D
Puss puss!

Gaaalet! Blev ju nyss söndag så ja vi åker idag kan man väl säga! OMG!

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards