juliaeleonor

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 6 februari 2013 21:27

Hi babes! ;)
Idag har det hänt typ tusen olika grejer. Först nationella, som gick bra, sen hem, mötte sen upp Issa och vi tränade. Åkte sen hem, åt och tog värsta sköna badet. Nu ligger jag utpumpad i min säng, alltså passet vi var på (core) var helt sjukt jobbigt fast jättekul. Aldrig älskat min säng så mycket.
Orkar knappt hålla i mobilen nu, vill bara gosa ner mig och inte vakna på flera dar, men nej det gick visst inte för det är skola imorrn -.- Jaja två dagar kvar sen heeelg. Och är fett glad för på tisdag har vi sovmorgon till halv elva för dom första lektionerna är typ inställda. En aning lycklig över det.

Avslutar med lite (eller mycket) katthumor, min favorit just nu :D

Av Julia - 5 februari 2013 19:59

Hej!
Min dag igår var sämst och den här dagen var väl inte heller så bra. Men gick iaf nyss till konsum och mötte upp issa och mona för vi skulle handla något att äta till nationella provet (!!!!) imorrn. Blev som vanligt glad av att träffa vänner så som tur är för er så är jag på bättre humör när jag skriver detta ;) tillbaka till nationella provet, det är i svenska, läsförståelse, och börjar bli lite smått nervös. Men det ska nog gå bra.
Har inget mer att skriva till er tror jag. Ni får nöja er med detta. Puss

Av Julia - 4 februari 2013 16:02

En fucking skitdålig faktiskt.

Av Julia - 3 februari 2013 21:34

Hejsan!
Ligger i min säng, onormalt va? ;) Haha men det är min favvoplats.
Träningen idag var sämst för den som ledde passet var en asgammal tant som inte klarade av övningarna själv och så hade hon självklart valt musik som var så dålig att den inte borde på existera, så det blev ingen pepp :/

Annars är det inget speciellt som hände denna söndag, Issa var ju här bara och vi myste framför tv:n, vampire diaries och plain jane ofc ;)

Hade blogglust men inget kul att skriva om så det resulterade i detta tråkiga inlägg, sorryy ;)
Byee

Av Julia - 3 februari 2013 10:30

Hejsvejs!

Vaknade halv åtta imorse, what's wrong with me?? 

Sen kunde jag inte äta frukost för jag mådde så himla illa, fick trycka i mig lite yoghurt. Har inte kunnat äta på hela veckan, asså jag försöker men det går inte för bara jag tänker på att äta  mår jag illa. Varför??

 

Om typ två timmar kommer Issa hit, det ska bli kul att ses även om vi sågs igår ;)

Ikväll ska jag och Alva träna, det är typ dom enda gångerna vi hinner träffas men men vi ses iaf ;) 

Jaa och imorrn är det skola igen, faaaast ser fram emot det för första gången :))

 

Ska snart ut och promenera innan issa kommer, det är ju så himla fint väder! Och aå känns det bra att få lite motion och d-vitamin! 

 

Sliten och osminkad, joorå 

 

mys

Av Julia - 2 februari 2013 23:33

Hej!
Nu ligger jag i min säng och kollar sociala medier, som vanligt ;)
För en stund sen gick flickorna hem, vi hade iaf jättekul! Först flummade vi lite, sen lagade vi pizza och åt den och efter det så kollade vi på remember me och moffade chips, ostbågar och läsk. Det blev rätt mycket över och vi fick den smarta idén att ta med det till skolan så kan vi äta lite när vi blir hungriga ;)
När remember me var slut så kollade vi lite på ps i love you som gick på tv.
Samtidigt så letade vi efter grumpy cat-bilder, ååh dom är så himla roliga :'D ska visa er några vi hittade ;) Jag dör när jag kollar på dom för dom är så sjuuukt roliga!
Puss puss

Av Julia - 2 februari 2013 13:29

Den bästa låten i mitt liv just är:
Ellie Goulding - I Need Your Love
Den har varit på repeat hela veckan och avgudar den fortfarande.
Lyssna lyssna lyssna!

Av Julia - 2 februari 2013 11:53

Heeeej!
Livet rullar verkligen på bra för mig nu :D Allt känns perfekt!
Idag har jag pyntat min jeansjacka med nitar och ni får snart se resultatet.
Ikväll kommer mina älskligs-flickor hit och vi ska ha myskväll med pizza, filmer och moff :D Längtaaar!
Den största anledningen till att jag är så glad är att igår hände en väldigt bra sak, men det känns för nytt för att lägga upp på bloggen så väntar med det ;) Fast några av er vet ju ändå hehe ;)
Btw igår innan träningen gick jag och Issa till bikbok och jag köpte ett par underbara byxor :D
Här kommer dom och jackan!
Puss

Presentation


Julia, 16, Eskilstuna.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards